PrayingMantis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Spiller mye BF2 om dagen og ting blir veldig varmt. Jeg aner ikke hvorfor det kræsjer. CPU ligger på 65grader og skjermkort nærmere 80 grader. Det burde jo fungere med luftkjøling som står på fullt, men den gang ei. Er det varmen som er problemet eller hva. Maskinvaren min kan du lese i min profil, og det er en veldig bra maskin, bare at den kræsjer nå og da når jeg spiller BF2(har kræsjet i noen andre spill også) Bare så forbanna irriterende når det skjer. Hadde jo Bluescreen maskin før som var hundre ganger værre, men jeg trodde nå at kanskje jeg hadde blitt kvitt dette for godt. Faen EDIT: Kabinettet er stort, jeg har en 80mm vifte og en 120mm foran som suger inn, jeg har en AC nvr2 kjøler til skjermkort, standard Intel vifte til CPU, en 120mm bak som blåser ut og en 120mm i topp som blåser ut. Kan nevnes at PSU'en min blir sykt varm, så kanskje den er skylda. Det er nesten så jeg brenner meg når jeg tar på den når jeg har spilt mye. Endret 4. juli 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Høres ut som det er varmen. Hvilken CPU og hastighet kjører den på? Du kunne prøvd å klokke ned hastigheten på CPU'n og kjøre en benchmark på den. Virker det etter du har klokket ned noen hakk så er det nok varmen. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg kjører alt på default innstillinger her, altså uklokket. Vil nødig klokke under standard Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Arg, problemet er her fortsatt Skjer en gang i halvtime/timen når jeg spiller. Ingen som har en liten spådom til meg Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) La inn nyeste Nvidia 77.72 drivern og nå går alt som smør igjen Så anbefaling til andre som opplever dette med Nvidia drivern som fulgte med BF2: Legg inn 77.72 Endret 4. juli 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå