Joachim_F Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Digital Jesters har akkurat kunngjort Crazy Frog Racer, for PS2 og PC. Heldigvis kommer ikke spillet før i november. Les mer Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Neeeeei. Er det ingen måte å bli kvitt den jævla frosken på? Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hent hagla, vi skal ha frosk til middag.... Edit: Leif var her Endret 1. juli 2005 av Sponx Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hvem i h****e har kommet på å lage et PC spill ifra den STYGGE frosken der....er det noe jeg hater så er det den jævla frosken å hele Jamba bedriften Endret 1. juli 2005 av vivastar Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jamba bøffa jo frosken fra www.turboforce3d.com/annoying/ da. "Avtalen alle ville ha" my ass. få slippe mer av de greiene der. Endret 1. juli 2005 av 2mass Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kjem nok til å havne i samlinga mi, rett ved sidan av "Barbie Neglelakkstudio"-spelet. Kvifor nokon vil plukke opp rettigheitene til å lage spel med Crazy Frog er hinsides mi fatteevne. Ein ting er at han er eit opplagt døme på ein sjellaus "design-by-committee". Men det som gjer det verkeleg uforståeleg, er at eg har eit bestemt inntrykk av han eigentleg ikkje er spesielt berømt, og definitivt ikkje populær. At ein lagar spel av Simpsons, Edderkoppen (eg nektar å godta namneendringa til Spider-Man), Ringenes Herre, Aliens, Turtles o.l., har eg ingen problem med å forstå. Til og med å lage spel rundt "Barbie" gir ei slags meining, med tanke på kor etablert merkenamnet er. Men Crazy Frog? Kva har han gjort? Kor kjem han frå? Eg meiner befolkninga er delt i to hovudgrupper: Dei som ikkje kjenner til eller bryr seg om Crazy Frog, og dei som aktivt hatar han. Ved å seie ting som at "dette er avtalen alle ville ha", framstår Digital Jesters som komplette idiotar. Eit spel basert på "Gry Jannike Jarlum"-merkenamnet ville ha ein vesentleg breiare appell. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Når eg tenker meg om, trur eg ikkje det eigentleg er sjølve karakteren "Crazy Frog Axel F" som plagar meg mest med det her. Han er ille nok, men eg trur det verste er sjølve konseptet: Å lage eit spel, muligens ein serie med spel, basert på ein forb**** ringetone. Triste greier. Kay Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva er så galt med en frosk, egentlig? Hvorfor er det "heldigvis" at vi iKKE får se spillet før i November? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fordi neste gang jeg hører noen bruker den på mobilen sin, vil jeg smekke hodet til vedkommende i asfalten så hjernemassen når neste kvartal? Edit: Jeg har nok spilt for mye GTA :!: Endret 2. juli 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Fordi neste gang jeg hører noen bruker den på mobilen sin, vil jeg smekke hodet til vedkommende i asfalten så hjernemassen når neste kvartal? Edit: Jeg har nok spilt for mye GTA :!: Det forklarer meg ikke så mye hvorfor folk er forbanna på en frosk... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Rare lyder .. Iriterende ... Stygg .. nææh... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg er så møkklei det dyret der at eg får helt fnatt. Ikke nok med at MANGE har det som ringelyd, men på MTV så viste de reklame for den i HVER eneste pause. Og ikke bare ÈN gang, men TRE!!!!! VRÆÆÆL =( Blir manisk depressiv av den jeg... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Uff, lei det dyret der. Trur ikkje spelet blir noko suksess. Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg er så møkklei det dyret der at eg får helt fnatt. Ikke nok med at MANGE har det som ringelyd, men på MTV så viste de reklame for den i HVER eneste pause. Og ikke bare ÈN gang, men TRE!!!!! VRÆÆÆL =( Blir manisk depressiv av den jeg... Trodde aldri jeg skulle si det, men nå gleder jeg meg faktisk til MTV forsvinner fra kabelselskapet mitt. Med Jamba 3 ganger hvert 5. minutt så er kanalen rett og slett ubrukelig, dessuten har det jo blitt ett eneste stort reality-show. Dessverre ser det ut til at Jamba også presser seg inn på nettaviser og TV3. Neste år så får vi vel høre følgende på NRK: "Fotball VM presenteres av, Byggeren, Posten og ringetoneleverandøren Jamba". En ting er at reklamen i seg selv er irriterende, men det som irriterer meg mest er at fjortiser tydeligvis bruker halve månedslønna si på dette og at det sitter et knippe med idioter og håver inn ufortjent mye spenn. Men men, kan vel si det samme om mange andre farsotter fra "min" ungdomstid også, klinkekuler, garbage-gang, jojo, fotballkort osv ga vel heller ikke så mye mening utover det faktum at de lettet lommebøkene til våre foreldre. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 aaarl! jeg får helt fnatt av den frosken!! må....kkoookmmme....uut avvav .....hhoodet miiiit!!!! *grown* Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette vil alltid være det beste spillet som er lagd om frosken. Regner med at det første spillet ikke vil selge noe bra, og dermed at utgivernerne tar vett til hode og ikke utgir noen flere spill. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Slo deg, fikk hele 92,5 On-Topic Dette høres fælt ut. Ringetonen er irriterende og ikke minst skapningen. Jamba har nok egentlig "stjålet" frosken da jeg har sett den mange andre steder lenge før den kom til jamba. Håper Digital Jesters tar til vettet og dropper prosjektet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg