diskudck Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Når jeg starter et singleplayer spill på Secret Weapons så kommer det opp "MapVote" med en gang selve spillet har startet... Og jeg klare ikke å få den vekk. Uansett hva jeg trykker på... Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har egentlig ikke peiling. Men du kan starte med å skrive med små bokstaver i svart, ellers kommer en moderator og stenger denne tråden fort som fyy. Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Kanskje en bra idè Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det samme skjedde med meg da jeg prøvde å kjøre desert combat med en for gammel patch.. Men i ditt tilfelle vet jeg ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Det samme skjedde med meg da jeg prøvde å kjøre desert combat med en for gammel patch..Men i ditt tilfelle vet jeg ikke hva som er galt. Kom det opp "MapVote"? Trenger jeg nyere patch? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det samme skjedde med meg da jeg prøvde å kjøre desert combat med en for gammel patch..Men i ditt tilfelle vet jeg ikke hva som er galt. Kom det opp "MapVote"? Trenger jeg nyere patch? Ja det gjorde det, men hvilken patch har du? Det skal jo funke siden 1.45 følger med CD`en.. Det er vel ekte vare? Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Det samme skjedde med meg da jeg prøvde å kjøre desert combat med en for gammel patch..Men i ditt tilfelle vet jeg ikke hva som er galt. Kom det opp "MapVote"? Trenger jeg nyere patch? Ja det gjorde det, men hvilken patch har du? Det skal jo funke siden 1.45 følger med CD`en.. Det er vel ekte vare? Lasta ned med Bit Comet... Har ikke sjekka vilken patch det er enda, og jeg har ikke spillet på denne PC'n så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå