Joachim_F Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Reggie Fils-Aime hos Nintendo hevder at utviklere allerede har sett de myteomspunne Revolution-kontrollerne, og at vi trygt kan anta at Revolution blir den billigste neste-generasjonskonsollen. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Dette virket da veldig lovende. Nå var jo gamecube-en billigere en PS2-en og xbox-en så tviler egentlig ikke på dette. Er også meget spent på hvordan kontrollerene blir. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Blir spennende å se hvordan det blir! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Flotte ord dette her, håper det holder hva det lover, og eg håper virkelig at kontrollern blir noe av det feeteste vi har sett noengang på en konsoll. De har jo fra starten av vert store i ord når det gjelder denna så da må det vere no stort på gang.Huske ikkje er snakk om Sony eller MS her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Mener jeg har hørt noe om "squeezeable" kontrollere et sted... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jaaa.. vil ha sånne ekle organiske kontrollere som i eXistenZ :!: *kna, elte, vri, surkle* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jaaa.. vil ha sånne ekle organiske kontrollere som i eXistenZ :!: *kna, elte, vri, surkle* Var faktisk sånne eg hadde i tankene, stilig film forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg