Bogan Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jesus ungdom er ikke ungdom jeg vil eller ønsker omgås. Og det er pga erfaringer ikke fordommer. For all del de er ikke dårligere mennesker eller noe som helst. Men de er langt langt i fra hva jeg er og derfor ikke mennesker jeg passer med Endret 3. juli 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hva skjer på en Jesuscamp da? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 jeg passer heller ikke sammen med de... ikke misforså meg som trådstarter at jeg er en kristen fyr som vil møte andre kristne... (er ikke døpt, konf borgerlig) Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ja? Det er faktisk utrolig gøy, og man møter masse koselige mennesker. Jeg bare spurte. Og nei, jeg tror ikke jeg ville synes det var kult. Jesusungdom er og blir jesusungdom. litt of topic, sorry.... Men vær så snill!!!! hvordan kan du si sånn??? jeg har masse kristne venner og mange som skal på skjærgårds, blant annet typen.... jeg er selv ikke kristen.... men mine kristne venner, hadde du ALDRI trodd at hadde vært kristne hadde du møtt dem!! di er akkurat som alle andre... og du burde akseptere folk for troen deres, og ikke dømme ut ifra det, men hvem de er som personer.... fytti for en fjortsis faktor.-.... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hva skjer på en Jesuscamp da? det er masse konserter der og de har bønnemøte og sånn... også er det mange stands der du kan kjøpe "småtteri" av hippie-kristne og sånn... også er det kors rundt forbi, og eget telt der du kan skrive en lapp til gud med syndene dine på osv... også er det mange kristene organisasjoner som prøver å verve deg.... EDIT: btw: jeg startet tråden fordi jeg bor her ute... fastboende.. Endret 3. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jesus ungdom er ikke ungdom jeg vil eller ønsker omgås. Og det er pga erfaringer ikke fordommer. For all del de er ikke dårligere mennesker eller noe som helst. Men de er langt langt i fra hva jeg er og derfor ikke mennesker jeg passer med er mange kristne jeg misliker også, men slik er det med alle mennesker... alle kristne er ikke like...... og det er mange ikke kristne som er myyyye verre enn kristne og omgås.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hvordan kan du si sånn??? jeg har masse kristne venner og mange som skal på skjærgårds, blant annet typen.... jeg er selv ikke kristen.... men mine kristne venner, hadde du ALDRI trodd at hadde vært kristne hadde du møtt dem!! di er akkurat som alle andre... og du burde akseptere folk for troen deres, og ikke dømme ut ifra det, men hvem de er som personer.... fytti for en fjortsis faktor.-.... 1. Les hva jeg har skrevet ellers i denne tråden. 2. *Smack, dunk, dæsj* 3. Hvis det er noen her som er fjortis... Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 hvordan kan du si sånn??? jeg har masse kristne venner og mange som skal på skjærgårds, blant annet typen.... jeg er selv ikke kristen.... men mine kristne venner, hadde du ALDRI trodd at hadde vært kristne hadde du møtt dem!! di er akkurat som alle andre... og du burde akseptere folk for troen deres, og ikke dømme ut ifra det, men hvem de er som personer.... fytti for en fjortsis faktor.-.... 1. Les hva jeg har skrevet ellers i denne tråden. 2. *Smack, dunk, dæsj* 3. Hvis det er noen her som er fjortis... #jesus ungdom er og blir jesus ungdom# jeje.... det sier vel litt det da.... jeg er kanskje yngre enn deg, men jeg aksepterer iallefall folk uansett hva de tror på.... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 men mine kristne venner, hadde du ALDRI trodd at hadde vært kristne hadde du møtt dem!! di er akkurat som alle andre... For å dra det så langt at det blir totalt ut av sammenheng: Samme kan man si om nazister facister blitzere gothere satanister osv. Lenke til kommentar
trallulei Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 men mine kristne venner, hadde du ALDRI trodd at hadde vært kristne hadde du møtt dem!! di er akkurat som alle andre... For å dra det så langt at det blir totalt ut av sammenheng: Samme kan man si om nazister facister blitzere gothere satanister osv. og? du tok kanskje poenget mitt.... jeg mente bare at fordi du har hatt dårlig erfaring med noen av dem så er ikke alle slik..... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jesus ungdom er ikke ungdom jeg vil eller ønsker omgås. Og det er pga erfaringer ikke fordommer. Erfaring kan skaper fordommer. (sier ikke at du har det, men bare poengterer det ) Endret 3. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) #jesus ungdom er og blir jesus ungdom# Ja. Det er DU som tolker det i en litt vel ekstrem retning. Jeg HAR også svart på ca. den samme tiltalen senere i tråden om du hadde giddet å dra huet ut av r*** og sett etter. JEEESUS! jeje.... det sier vel litt det da.... jeg er kanskje yngre enn deg, men jeg aksepterer iallefall folk uansett hva de tror på.... Når sa jeg at jeg ikke aksepterer kristne? Vær så snill, vis meg. Jeg har mange religiøse venner, og da i flere retninger, og ja, jeg aksepterer dem fullt og holdent. Det eneste jeg får opp i halsen med kristencamps og denslags er den forbanna misjoneringen (og reiligionen, selvsagt, men det blir på et personlig plan). Ja, tro på hva du vil, nei, ikke prøv å presse det ned i halsen på meg. Å akseptere folk uansett hva de tror på er totalt dust. Jeg aksepterer ikke folk som tror på nazisme, jeg aksepterer ikke folk som tror på diktatur og undertrykkelse, jeg aksepterer ikke folk som tror på anarki, jeg aksepterer ikke folk som tror på krig. Men det skal sies at jeg aksepterer deres rett til å mene og uttale seg om hva de vil, hvordan de vil. Slutt å tillegge meg ting jeg ikke har sagt, som vår gode venn () "Ole Johan" ville ha sagt: Stråmannsargumentasjon. (Knegg). Endret 3. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kan ikke alle være venner? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er jo ikke noe moro vel? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Du har forresten rett HalTan, det er mer morro med krig, død og helvete på jord! Nei, kanskje ikke for din del.. er det noe du liker så er det å diskutere edit: tror jeg skal begynne å tekke frem det bildet hver gang folk krangler på forumet Endret 3. juli 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jesus ungdom er ikke ungdom jeg vil eller ønsker omgås. Og det er pga erfaringer ikke fordommer. Erfaring kan skaper fordommer. (sier ikke at du har det, men bare poengterer det ) Skal helt ærlig innrømme at jeg har fordommer mot jesus ungdom.. Og det er ingen god egenskap Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tror ikke jeg har sett så skakt på noen som de jeg var på konfirmasjonsleir med Det var 2-3 ungdommer og noen voksne, ungdommene minnet med om hjernevaskede hippier frosset fra på 70-tallet, mens de voksne virket som om de prøvde å rekrutere oss til sekten sin, med andre ord en merkelig opplevelse som ikke skal prøves ut igjen Lenke til kommentar
hulder Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg sier bare: Du skal ikke tro, du skal vite... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 et lite bilde til... det er solgt 11000 dagsbiletter til dette. i dag er den offisielle åpningen... hvis noen av dere som skal dit hører musikk i krysset, så kan du banne på at det er meg.. hoho... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå