Gå til innhold

Ferskt rykte...ny ekspansjon testes i asia

Anbefalte innlegg

Dessuten bryter hele balanseringen av klassene sammen dersom lvl-cap kun økes med 1 lvl.

En warlock, for eksempel, kan da få både ruin og dark pact, eller både ruin og soul-link etc.

Jeg tror _ikke_ det blir noen katastrofe o warlocks får dette.

Sånn generelt sett ville jeg rata klassene i PvP sånn som dette.

1.Shadowpriest

2.Shaman

3.Rogue

4.Mage/druid

5.Paladin

6.Warrior

7.Hunter

8.Warlock

(Nå er det selvfølgelig snakk om generell rating, og ikke slik at du slår alle som er under deg på "ranken" her)

Det var bare et eksempel - Poenget er at med ett talent point til kan du få med deg det beste fra flere verdener (verdener = talent trees), siden de fleste er balansert rundt det faktum at det femtiførste talent pointet avgjør hvilken retning du tar.

Jeg er warlock, og kunne gjerne tenkt meg både Dark Pact og Ruin, men det stemmer ikke med systemet de legger opp til. Jeg regner med det er mye det samme med andre classes også.

Videoannonse
Annonse
Tipper at det blir hero levels, ikke vanlig level system. Hadde ødelagt alt de har bygd opp til nå hvis de øker levlene med bare 5 faktisk.

1 level til og mage er overpowered: Instant pyroblast med 100% crit%

Hvis det eventuelt blir hero klasser med mer talent points, vil jeg nok tro at de poengene du får etter lvl 60 bare kan brukes på noen helt nye "hero" talenter. Blizzard vet like godt som oss at det finnes noen veldig syke kombinasjoner hvis du har mer enn 51 talent point på de talent treene som eksisterer.

All characters start at level one in the game, and can advance in level by earning experience. The level cap in the game is 60. Once you achieve level 60, you cannot gain any more levels. Keep in mind that as an online role-playing game. World of Warcraft is always being updated with extra content. While at its release, the game has a level cap of 60, this cap will increase in the future as the game continues to evolve.

Jeg håper faktisk de øker level cap :) Må være kjedelig og være lvl 60 for alltid, og når en har det beste utstyret... Hva skal en gjøre da? Håper de øker lvl til f.eks. 80 eller at de lager Hero-classes med egne talent-tree's som en annen sa her, og at lvl 10-60 talent'ene blir låst, og ikke kan tilegnes noe mer enn 51 poeng.

Tipper at det blir hero levels, ikke vanlig level system. Hadde ødelagt alt de har bygd opp til nå hvis de øker levlene med bare 5 faktisk.

1 level til og mage er overpowered: Instant pyroblast med 100% crit%

Hvis det eventuelt blir hero klasser med mer talent points, vil jeg nok tro at de poengene du får etter lvl 60 bare kan brukes på noen helt nye "hero" talenter. Blizzard vet like godt som oss at det finnes noen veldig syke kombinasjoner hvis du har mer enn 51 talent point på de talent treene som eksisterer.

1 poeng til, og shaman får instacast chain lightening med 100% critsjanse og 100% mer crit damage :love:

Gjest Slettet-uVTr2vDm

"En kamerat sendte meg en SMS der det stod at HL3 er ute med ekte

effekter som vind ut av høytalerne og vann opp av tastene!"

HVA TROR DERE FOLKENS?! KOMMER VANNET KANSKJE UT AV DE SMÅ HULLENE UNDER TASTENE?!!?

"NEI, JEG TRUR MAN MÅ LAGE HULL SELV... DET ER FORNUFTIG!"

"DE HAR SAGT AT DE SKAL HA BEDRE EFFEKTER, SÅ DETTE TRUR JEG PÅ!"

Slik en diskusjon...

Ja, Caps får frem poenget lettere.

EDIT : Topic er feil formulert også.

Det finnes ingen "ekspansjon" ennå, så hvordan kan en "ny ekspansjon" testes uten at vi har noen gammel?

Ja, jeg liker å surmule for alt.

Endret av Slettet-uVTr2vDm

120.. stemmer det. Det blir genialt.

De bruker bare de samme questene på nytt, men istedet for lvl 1, så er det lvl 61, lvl 2, 62 osv..

Det blir helt rått.

Det blir en portal for å skifte verden..

Så du kan gå tilbake til 1-60 verden å slakte villt om du vil.

Det blir helt villt. :love:

"En kamerat sendte meg en SMS der det stod at HL3 er ute med ekte

effekter som vind ut av høytalerne og vann opp av tastene!"

HVA TROR DERE FOLKENS?! KOMMER VANNET KANSKJE UT AV DE SMÅ HULLENE UNDER TASTENE?!!?

"NEI, JEG TRUR MAN MÅ LAGE HULL SELV... DET ER FORNUFTIG!"

"DE HAR SAGT AT DE SKAL HA BEDRE EFFEKTER, SÅ DETTE TRUR JEG PÅ!"

Slik en diskusjon...

Ja, Caps får frem poenget lettere.

Haha enig.

Akkurat det jeg poengterte tidligere.

Sånn generelt sett ville jeg rata klassene i PvP sånn som dette.

1.Shadowpriest

2.Shaman

3.Rogue

4.Mage/druid

5.Paladin

6.Warrior

7.Hunter

8.Warlock

(Nå er det selvfølgelig snakk om generell rating, og ikke slik at du slår alle som er under deg på "ranken" her)

Warlock er sinnsykt god. En warlock tar lett en Rogue, mage, warrior, og kanskje pala (drain mana ftw!). Har du i det hele tatt prøvd å spille en warlock ? :ermm:

I Lineage 2 fixa de lv cap med at du ble max lv å kunne begynne en ny class på samme char.. Så kunne du bytte mellom class'ene.. Hero classes kan vel bli noe liknende hvis det ikke kommer sub classes..

Det funker kanskje i Lineage, men i WoW tror jeg det ville blitt latterlig. :!: Rogue som ambusher, så plutselig er han en mage.

I Lineage 2 fixa de lv cap med at du ble max lv å kunne begynne en ny class på samme char..  Så kunne du bytte mellom class'ene..  Hero classes kan vel bli noe liknende hvis det ikke kommer sub classes..

Det funker kanskje i Lineage, men i WoW tror jeg det ville blitt latterlig. :!: Rogue som ambusher, så plutselig er han en mage.

pffft, ambush, backstab, instant fireblast fireblast, frost novam fireball, ny fireblast ^^

have fun :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...