Gå til innhold

Ferskt rykte...ny ekspansjon testes i asia

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp SMS fra en kompis som hevder han kom over et rykte om at WoW Asia skal teste den nye ekspansjonen. Videre skal level cap økes til 120.

Hvis dette stemmer så er det bare å vinke farvel til alt sosialt liv....men faen som jeg gleder meg :w00t:

Noen andre som har hørt dette?

Som sagt....dette er et RYKTE...unsubstantiated rumor...

Videoannonse
Annonse

Det spørs hvordan man gjør det. Hvis det bygger rått videre på det eksisterende level systemet med talent points og hp/mana/stat increase så blir det nok sykt rått å være lvl 120 ja.

Men hvis man kjører et "level light" system ut over lvl 60 så kan det være mulig å få det til uten å få ubalanse i forhold til dagens raid-dungeons. F.eks at man får 1 talent point pr 5 levels, 1 skillpoint pr level over 60 etc. Fåglarna vet...

For alt jeg vet er det en forsinket april-spøk.

Jeg så en mann diskutere i en bakgate om en annen venn av han hadde en søster som var skilt med en som hadde snakket om et rykte fra Russland om at Warlock skal få bruke platearmor.

Gleder meg ! :w00t:

PS: Det er bare et rykte, da...

Edit: Sorry, men jeg har sluttet å tro på kompiser til ukjente som sender en sms med urealistiske rykter. Kanskje hvis du gir oss en begrunnelse eller et offentlig skriv...

Endret av Pinglebolle
lvl 120?, dont think so. da kan man jo farme MC.

Smart sagt.

Hva skal man med MC utstyr på lvl 120 ?

Økes level cap til 70 eller til og med 65 vil det være en katastrofe for de av oss som spiller mest. Hundretalls timer brukt på å skaffe førsteklasses utstyr fra f.eks. Molten Core blir plutselig ikke nok.. Alt utstyret vil bli annenrangs og man må nå gå til større, vanskeligere og mere tidkrevende instances for å holde seg i tet på utstyr. Skjer dette er det intet annet enn synd for de som ikke klarer å stoppe å spille selv.

Skal jeg gjøre et anslag basert på hvordan MMORPG-er har gjort det så virker 65 som en realistisk cap. Og det at Molten Core blir overflødiggjort er jo bare tull. Blackwing Lair kommer mest sannsynlig til å være aktuelt for level 65-er, og MC blir neppe -lett- på level 65 det heller.

Selv vil jeg helst se hero-classes før noe annet.

Smart sagt.

SELGE!!!. noen av epic setitemsa er BOE. hvor mye tror du folk betaler for de da?

Hvorfor vil noen kjøpe lvl 60 items når man kan bli lvl 120?

Blir som å selge lvl 30 items fra Gnomeregan, du får ikke mye for dem.

Smart sagt.

SELGE!!!. noen av epic setitemsa er BOE. hvor mye tror du folk betaler for de da?

Hvorfor vil noen kjøpe lvl 60 items når man kan bli lvl 120?

Blir som å selge lvl 30 items fra Gnomeregan, du får ikke mye for dem.

:!:

Akuratt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...