robiwan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg har da fått ny skjerm, jeg har ikke fått testet den ut enda. Og i og med at jeg skal på ferie snart (på Quart ). Hadde det vært greit og vite at den ikke har noen pixelfeil. Spesielt med tanke på retur da. Lurer derfor på om det finnes noen smarte løsninger(evt program) på å fort finne pixelfeil. Slik at jeg kan få gjort det før jeg pakker sekken og stikker Endret 1. juli 2005 av robiwan Lenke til kommentar
thingul Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg fikk tips om lcdtest så det kan du jo sjekke ut, skal bort å hente min lcd straks så blir testing på meg også, lykke til edit: feil link Endret 1. juli 2005 av thingul Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg fikk tips om lcdtest så det kan du jo sjekke ut, skal bort å hente min lcd straks så blir testing på meg også, lykke til Akkurat et slikt program jeg så for meg Gleder meg til jeg kommer hjem og få testa ut skjermen Takk for tipset og lykke til deg også Har du (eller noen andre) foresten noen tips på denne her også, mens vi er i slaget tenkte jeg... Kanskje samme program kan brukes til å justere farger, i og med at de sender ut "rene farger" Endret 1. juli 2005 av robiwan Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Om du finner doede pixler kan det hende du kan vekke dem igjen. Jeg hadde tre delvis doede paa min 20" Dell, men alle vaakna etter at jeg la et blankt ark over skjermen og gnidde forsiktig over omraadene med de defekte pikslene! Var rimelig fornoyd da ja :-) - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå