Gå til innhold

Sette opp CS:S server

Anbefalte innlegg

Ok, la meg begynne med å si at jeg er litt flau over at jeg må ty til forumhjelp på det her... :blush:

Vanligvis er det ikke no pes dette her, men i CS:S dukka det opp et lite problem..

Er det i det hele tatt mulig å bare sette opp en server for å spille litt, eller MÅÅÅ man sette opp en dedikert?

Create Server er kun for LAN server? Har prøvd å smekke opp en sånn men finner den ikke på no serverlister...

Nok en gang; litt flau her nå... :blush:

Hjelp mottas med takk og bukk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo ikkenoe prob og sette opp Dedicated Server da.. får slikt program til CS:S også, ikke BARE til 1.6.. Kan laste ned igjennom Steam.

EDIT: Det er jo bare starte programmet, og trykke "ok" så er du oppe og går..

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Han spør om han må sette opp dedikert server for at det skal gå ann å spille på den over internett!?

Create Server er kun for LAN server? Har prøvd å smekke opp en sånn men finner den ikke på no serverlister...

og han lurer på om det går ann å få en server, som er satt opp ved å gå på Create Server, på nettet og ikke bare for LAN!?

-=nibbler=-: vennligst rett meg hvis jeg tolket dette feil, men jeg har prøvd på det samme serru, og var ikke så mye hjelp i de to svarene du har fått! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...