Ozelot Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 For de av dere som er interessert i denne type serier\film så starter den altså på nrk kl. 01:00 inatt. Antar at den er litt kjent blant folk da det kommer en film om den snart(eller har vært?) på kino. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen som vet om dette faktisk er en bra produksjon? Hadde vært kjekt å se, men må isåfall programmere videospilleren til opptak. Reiser på hytten, og gidder ikke ta opp noe som ikke er verdt å se. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Lurer på om det er parodi av science-fiction generelt. Er så innmari dårlig sci-fi, at første gang jeg så en episode orket jeg ikke å se intro av den engang. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hitchhikers Guide to the Galaxy er vel på en måte en parodi på all sci-fi, men det er veldig bra skrevet, og også veldig artig. Jeg har sett filmen (den som kom ut på kino i april), og den var sånn passe bra. Ganske vanskelig å lage en film som går over alt som blir sagt i 6 bøker på tilsammen mer enn 900 sider. Boka er altså mye bedre enn filmen(e). Endret 1. juli 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Tror den serien som går på nrk er en temmelig gammel, b-produksjon.. (ikke noe jeg bare tipper) Endret 1. juli 2005 av andesam Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hitchhikers Guide to the Galaxy er vel på en måte en parodi på all sci-fi(..) Ok, bare jeg som ikke så nok før jeg trykka på x-en. Kanskje det ikke er helt min smak ? (ergo bruk av ordvalget) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror den serien som går på nrk er en temmelig gammel, b-produksjon.. (ikke noe jeg bare tipper) Er det ikke en gammel bbc-serie ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fra 1981 faktisk, genial serie hvis du liker bøkene. Synes ikke filmen som kom nå var noe bra, ble for mange forsøk på elendig humor som ikke fungerte. Ellers er det vel en annen tråd om temaet her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå