kaaasen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hva er poenget med å dra fram igjen slike eldgamle tråder? Hvis du kikker litt, så ser du at sist gang noen svarte var i september! Og poenget med å kommentere det er å få flere poster? Jeg er enig i at man ville funnet det ut hvis man hadde kikket litt rundt her på forumet, eller på SIGames.com. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 CM4 kommer 28 Mars...... Og demoen var rååå Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Ja vi får håpe det kommer 28 mars, sigames har aldri vært helt pålitelige når det gjelder lanseringsdatoer! Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 cm4 er bare ekkelt, enkelt og greit. USJ *føle seg siiiiiiinsykt uvell* Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 så kom skrekk beskjeden jeg hadde fryktet... Det ryktes at cm4 er foreløbig lagt på is og si jobber med et hocey spill... Er dette sant, blir jeg verdens mest skuffete mann... Sports spill suuger Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Her var det fryktelig mange usakelige kommentarer. Unødvendig spør du meg. Det er ingenting som tyder på at CM 4 ikke skal rekke sin fastsatte dato, nemlig 28. Mars. Og demoen er som folk sier, skikkelig knall. Så mye nytt og tøft. Gleder med til fullversjonen. Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hvis dere er så imot dette spillet, hvorfor går dere da inn på tråden? for å kverulere og få flere poster? latterlig! Lenke til kommentar
bel Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det begynner å bli på tide at hardware.no fjerner funksjonen i forumet som viser hvor mange ganger medlemmene har postet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 cm4 er bare ekkelt, enkelt og greit. USJ *føle seg siiiiiiinsykt uvell* Skjerp deg. Og ettersom denne tråden ikke fører til noe mer saklig diskusjon stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg