VegardStr Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det er helt sikkert noe kødd alt sammen. siden det ikke er mulig å gå inn i kodingen og at ingen har fått det til. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) glem det... må vite svaret jeg!!! nblir gaaal Endret 2. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ka hvis det ikke er noe svar. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Asså, er det bare jeg som ikke ser noe Spørsmål på den siden? får opp ei Blank side, og "Velkommen inn" knappen.. hva skal skje på den siden? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 får balnk side jeg også, bruker firefox Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Velkommen til Crowz Passord: Det sitter ni fugler i et tre. Du tar opp haglen og skyter en av fuglene. Hvor mange sitter det igjen? Skriv svaret sadom bokstaver Brukernavn: Yokto, zepto, atto, ... Velkommen inn, ta tiden til hjelp SITTER fugler i et TRE, eller står de på en gren. Vet ikke om det har noe å si. Og vis du setter en bindestrek mellom alle tallen f.eks: 10 9= 10-9, og legger det i sammen så får du: 90-162, og så kan finne gjennomsnittet, typetall eller medianen. Gjennomsnitt: 10-18 Typetall: 10-18, 10-24 eller 10-21 Median: 10-21 Kanskje det har noen betydning eller ikke? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Han stiller spørsmål: .. finner man da gjennomsnittet, typetall eller medianen ?... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) EDIT: Feil Endret 2. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg vet ikke helt, men jeg får bare opp det som vises på bildet jeg la til. Men det er vel sikkert bare jeg som er dum og ikke skjønner hva jeg skal gjøre ? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 rob|n, får samme jeg, Trykk på "velkommen inn" Spørsmålet som egentlig skal stå der det er hvitt står i posten til Maidz litt lenger opp her! Svaret på gåten er "passordet og svaret" på loginsystemet du får opp da du trykker på "Velkommen inn" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 kanskje ikke svaret på passordet er norsk . latin, engelsk, tysk, fransk, spans, japansk, you name it... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sjekka kodinga på siden jeg.. Der stod denne meldingen: Tro ikke at dette er så lett, man ser ingenting i kodingen. Desverre.. haha:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå