Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan det hende at fuglen man skyter blir sittende igjen på grena? Slik at det er en fugl der. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan det hende at fuglen man skyter blir sittende igjen på grena? Slik at det er en fugl der. jeg vil tro fuglen detter ned, men det står ingenting om det da Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 <script language="JavaScript"> /* Tro ikke at dette er så lett, man ser ingenting i kodingen. Desverre.. */ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 grrrr! deca-null gikk ikke Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vel, noen kan pm'e meg når gåten er løst. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Faen! Nå har dere gjort slik at deg ikke kommer til å legge meg før jeg har løst den! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fant dette i koden: /* To change or add messages, just replace values of or add to ScreenLine[n] above. Each ScreenLine[n] is a separate line. To change the "page" before the defined page length is reached, insert a \f character at the end of the line where you want the break. Use \" for quotes and \t for tabs in the message text. */ Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 hvordan fant trådstarter denne siden da? jeg VIL inn på den siden! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den der var utrolig irriterende! Sikkert et kjempelett svar. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Velkommen til Crowz Passord: Det sitter ni fugler i et tre. Du tar opp haglen og skyter en av fuglene. Hvor mange sitter det igjen? Skriv svaret sadom bokstaver Brukernavn: Yokto, zepto, atto, ... Velkommen inn, ta tiden til hjelp Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ' date='02/07/2005 : 00:45'] Fant dette i koden:/* To change or add messages, just replace values of or add to ScreenLine[n] above. Each ScreenLine[n] is a separate line. To change the "page" before the defined page length is reached, insert a \f character at the end of the line where you want the break. Use \" for quotes and \t for tabs in the message text. */ Erm. Ja. Og det er relevant til gåtene fordi...? Det er 'manualen' til hvordan JavaScriptet skal brukes. Lenke til kommentar
padda Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skriv svaret som bokstaver "Svaret" ? Men hva er da brukernavn.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kan hende trådstarter lagde denne, og at det er umulig å komme inn Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ta tiden til hjelp. Kanskje de to andre kråkene kommer tilbake. Det står heller ikke noe om at den ene fuglen dør. Har dere prøvd med tre og to.. og har dere også prøvd å bytte brukernavn med passord. slik at du skriver brukernavnet i passordfeltet og omvendt? Prøvd å kopiere inn alle brukernavnene og/eller passordet? kan jo være at hele teksten er passordet. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er det kansje noe med at det er en klokke rett over den ruten, ta tiden til hjelp eller er jeg bare dum? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er det kansje noe med at det er en klokke rett over den ruten, ta tiden til hjelp eller er jeg bare dum? har ingenting med klokka å gjøre*testet* Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Er ikke lett denne gåten nei.. Fikk linken av en kamerat. Han klarte den heller ikke. :-S Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Har prøvd litt til, sykt vanskelig...Håper noen kommer med en løsning snart Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen som har fått det til nå? Ikke det at jeg har peiling i det hele tatt. Jeg MÅ vite det. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg blir gal. Trodde brukernavn skal være "femto". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå