ejeger Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) www.crowz.6stjerner.com Noen som vet svaret ? Endret 1. juli 2005 av ejeger Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 greier passordet, men brukernavnet sliter meg med. Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Det er greit.. Men hva med brukernavnet ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Klarer ikke passordet; kan jo være hva som helst Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tok et kjapt søk på google, og dette var hva jeg fant: deci, centi, milli, micro, nano, pico, femto, atto, zepto, yokto. deca, hecto, kilo, mega, giga, tera, peta, exa, zeta, yota Skulle tro svaret var femto eller deca, men ingen av de fungerer. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) hehe.... brukernavnet var lett jeg har problemer med passordet... EDIT: jeg tror brukernavnet er FEMTO, etter SI-prefiksene... passordet kan, som en annen sa, være hva som helst... en annen ting, hvordan vet folk at de har riktig passord, når de ikke har brukernavnet... eneste måten man kan være sikker på er jo at man får logget inn, og da trenger man jo brukernavnet også... så ingen kan være sikker før en har klart å logge seg inn... Endret 1. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 passordet er Null, siden ingen fulgler er dum nokk til å sitte igjen på en grein hvis en gal mann skyter en fugl med en hagle. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg tror brukernavnet er FEMTO, etter SI-prefiksene...brukernavnet kan, som en annen sa, være hva som helst... Det er vel passordet som kan være hva som helst, vel? Noen som vet om dette er case sensitive? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tro ikke at dette er så lett, man ser ingenting i kodingen. Desverre.. Faan. Da blir det verre Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg tror brukernavnet er FEMTO, etter SI-prefiksene...brukernavnet kan, som en annen sa, være hva som helst... Det er vel passordet som kan være hva som helst, vel? Noen som vet om dette er case sensitive? stemmer det, gikk litt i surr, ettersom man skal skrive brukernavnet først, men gåten for passordet kommer først frem osv... hvordan kan jeg stoppe bokstavene, slik at de står der hele tiden, de begynner på nytt hele tiden her.. (firefox) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Velkommen til Crowz Passord: Det sitter ni fugler i et tre. Du tar opp haglen og skyter en av fuglene. Hvor mange sitter det igjen? Skriv svaret som bokstaver Brukernavn: Yokto, zepto, atto, ... Velkommen inn, ta tiden til hjelp Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg tror brukernavnet er FEMTO, etter SI-prefiksene...brukernavnet kan, som en annen sa, være hva som helst... Det er vel passordet som kan være hva som helst, vel? Noen som vet om dette er case sensitive? Resten er opp til deg, husk alle bokstavene skal være små. -Jar Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 passordet er Null, siden ingen fulgler er dum nokk til å sitte igjen på en grein hvis en gal mann skyter en fugl med en hagle. det var det jeg kom frem til også.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg ville tro det var "femto/null", men den nekter plent. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg ville tro det var "femto/null", men den nekter plent. jeg tror jeg har prøvd alle løsninger nå... har også prøvd med "ingen" istedenfor null, men neida... synd det ikke er noen mail-adresse eller annen måte å finne ut av svaret på... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg ville tro det var "femto/null", men den nekter plent. jeg tror jeg har prøvd alle løsninger nå... har også prøvd med "ingen" istedenfor null, men neida... synd det ikke er noen mail-adresse eller annen måte å finne ut av svaret på... Jeg har også prøvd med ingen.. jeg har dog et par andre forslag som må testes. edit: Jeg har nå testet SI, prefix, 10-15, e-15, m.fl., uten suksess. Endret 1. juli 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kanskje det ikke er mulig å logge seg inn, og den bare er lagd for å irritere folk som oss. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 kanskje de ja de har vertfall greid det no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå