Bunch Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HEI JEG SKAL KJØPE SKJERMKORT, HAR ET FX 5500 256MB, SOM FULGTE MED PC'EN TRENGER ET BEDRE, MEN HAR IKKE SÅ MYE PEILING PÅ SÅNT. HVORDAN TYPE KORT SKAL JEG KJØPE OG HVOR FÅR JEG TAK I ET BILLIG OG BRA KORT??? HVIS NOEN KUNNE HJELPE MEG SÅ VILLE DET VÆRT TIL STOR HJELP... ;p TAKK PÅ FORHÅND pS: HAR VURDERT Å KJØPE ET XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 AGP8X LURE PÅ OM MOTHERBOARD KLARE Å TAKLE DET KORTET.. ELLER OM D PASSE.. pc'EN ER BARE 1 ÅR GAMMEL Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 HEI JEG SKAL KJØPE SKJERMKORT, HAR ET FX 5500 256MB, SOM FULGTE MED PC'EN TRENGER ET BEDRE, MEN HAR IKKE SÅ MYE PEILING PÅ SÅNT. HVORDAN TYPE KORT SKAL JEG KJØPE OG HVOR FÅR JEG TAK I ET BILLIG OG BRA KORT??? HVIS NOEN KUNNE HJELPE MEG SÅ VILLE DET VÆRT TIL STOR HJELP... ;p TAKK PÅ FORHÅND pS: HAR VURDERT Å KJØPE ET XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 AGP8X LURE PÅ OM MOTHERBOARD KLARE Å TAKLE DET KORTET.. ELLER OM D PASSE.. pc'EN ER BARE 1 ÅR GAMMEL velkommen til forumet.. tror jeg med sikkerhet kan si at du bør slå av caps lock hvis du har AGP-port så tar du det du har funnet som er et helt kurant kort.. hvis PCi-E så ville jeg gått for X800 XT Lenke til kommentar
Bunch Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 TAKK FOR REPLYEN..... HEHE DET KAN DU GODST SI MEN CAPSLOCKEN HAR HENGT SEG OPP Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Denne blir vel kanskje stengt, men hvis du har FX5500 fra før, så har du AGP-port. (FX5500 finnes ikke som PCI-Express). Og Caps Lock er ondt ja. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da holder du shift nede samtidig da, slik at du ikke blir oppfattet som hjernedød. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Uansett, kjøp det kortet du fåreslo selv. Det er billig for et slikt kort (2395), gir mye ytelse for pengene, og vil vel garantert passe i pcen din oG TRYKK PÅ SHIFT når du skriver ja Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da holder du shift nede samtidig da, slik at du ikke blir oppfattet som hjernedød. "hvordan type kort" gjør det ikke bedre Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da holder du shift nede samtidig da, slik at du ikke blir oppfattet som hjernedød. "hvordan type kort" gjør det ikke bedre Synes hjernedød gjorde susen Hold shift nede mens du skriver du. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) bunch: du kan også trykke på start - alle programmer - tilbehør - akksessibilitet (jeg har engelsk win) - On-screen Keyboard... der trykker du på CAPS knappen med musa di... eller: start - kjør skriv osk.exe da kommer det også opp... Endret 1. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122553&cks=PRL Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122553&cks=PRL JA! med det første trenger du ikke skjermkort, du trenger tastatur Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) jeg ville heller kjøpt et x800xl enn et 6800gt. billigere og yter likt. edit: så at det var et 6800gt til 2300,- gå for dette du link Endret 1. juli 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) jeg ville heller kjøpt et x800xl enn et 6800gt. billigere og yter likt. Kan du linke til et X800XL som bruker AGP og koster under 2395kr? EDIT: Editen var ikke der da jeg begynte å skrive innlegget headcleaver. Endret 1. juli 2005 av SteinF Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan du linke til et X800XL som bruker AGP og koster under 2395kr? kan du sjekke linken jeg la til før du tøffer deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå