lowlevel Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Beklager at jeg plager dere igjen.Har ikke særlig erfaring i dette og vil gjerne gjøre det riktig første gang. Jeg fikk mitt Gigabyte X800 PRO (AGP) kort i dag og skal bytte dette ut med det gamle 9700 PRO.Jeg har CAT 5.6 fra før for det gamle kortet. Med det nye kortet medfulgte en CD for installasjon.Vet ikke hvilke drivere,men sannsynligvis eldre. Kan noen fortelle meg hvordan jeg best skal installere det nye kortet? Skal jeg avinstallere drivere før jeg tar ut det gamle? Det fulgte med et tunerprogram for overklokking.Skal jeg bruke dette? Håper noen kan hjelpe da jeg skjønner at det finnes mye kunnskap her. Takk for svar! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Beklager at jeg plager dere igjen.Har ikke særlig erfaring i dette og vil gjerne gjøre det riktig første gang. Jeg fikk mitt Gigabyte X800 PRO (AGP) kort i dag og skal bytte dette ut med det gamle 9700 PRO.Jeg har CAT 5.6 fra før for det gamle kortet. Med det nye kortet medfulgte en CD for installasjon.Vet ikke hvilke drivere,men sannsynligvis eldre. Kan noen fortelle meg hvordan jeg best skal installere det nye kortet? Skal jeg avinstallere drivere før jeg tar ut det gamle? Det fulgte med et tunerprogram for overklokking.Skal jeg bruke dette? Håper noen kan hjelpe da jeg skjønner at det finnes mye kunnskap her. Takk for svar! Det du gjør er: Ta ut det gamle kortet-sett inn det nye-enjoy tunerprogram kan du da hive inn hvis du skal klokke.. men hvis du ikke føler deg helt sikker på dette med driver så avinsallerer du den, hiver inn kortet(det funker nok uansett) og setter inn driveren som følger med, og laster ned Catalyst 5.6 til slutt. Lenke til kommentar
lowlevel Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Marc91. Har hørt og lest mye om fjerning av drivere og bruk av Drvercleaner osv. Så da kan jeg altså se bort fra dette? Ikke treg,men vil være helt sikker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Marc91. Har hørt og lest mye om fjerning av drivere og bruk av Drvercleaner osv. Så da kan jeg altså se bort fra dette? Ikke treg,men vil være helt sikker. mja er ikke for sikker men vil tro at catalyst gjelder for både X800 og 9700... når jeg skifta kort glemte jeg å hive ut drivere, men tror det er borte nå men du kan godt avinstallere alle drivere, hive inn det nye kortet(det ligger orginaldriver i kortet tror jeg) sette inn cden som fulgte med, og til slutt ha inn catalyst 5.6 så er du sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå