CavemanK Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei, jeg lurte på om dette kabinettet er greit: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=52519 Da snakker jeg om grei, ikke superbra eller noe sånt, men jeg trenger noe virkelig billig som jeg kan stappe hardwaren min inn i. Har veldig lite cash. Forresten, må jeg kjøpe den kabelen under i tillegg? Takk for all hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ser greit ut... Men posten er feilpostet. Jeg har sakt i fra til moderator, så de kan flytte posten. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Oi, det var ikke meningen Men den så grei ut altså? Hva betyr dette: NO SATA POWER! use S-ATA-PWR cable Er det noe viktig? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Flyttes fra diskuter spill og tilbehør til Kanbinett-kategorien. Emnetittelen kunne også hatt noko meir enn berre kabinettet i seg, navnet til kabinettet hadde vore bedre. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Ok, men hva betyr det om kabelen? Betyr det at jeg ikke har strøm til SATA? Men har jeg fortsatt strøm til min IDE harddisk? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Plastfaktor vil jeg tro, Raidmax kvalitet.. Dårlige temps og dårlige løsninger! Ville ikke ha satsa på det gitt.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Sikkert et greit kabinett, men Raidmax er liksom ikkeno supre kabinett. Så hvis det er Raidmax kvalitet så vet jeg ikke om jeg ville kjøpt det. Jeg syntes også slike kabinetter ser så jalla ut. Endret 1. juli 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå