Gå til innhold

Finne temp på Sapphire Rad. X800, og videoinn.

Tore

Anbefalte innlegg

Hei, ny på forumet.

Kjøpt nytt skjermkort, og lurer på to ting:

1. Jeg vil gjerne se temperaturen på Kortet, men finner ingenting om dette.. Mistanke om litt for høy temp under FarCry ol....

Hvor kan jeg finne noe slikt..?

2. Jeg prøver å få TV/DVD/DV-Kamera inn på pcn, men får ikke frem bildet på folkelig vis, (Windows Movie Maker finner innsignalet..) Trenger jeg tillegsprogrammer.? ati.com, nevner noe om ATI TV player, men finner ikke dette på ati`s sider.............. Noen uorginale prog som gjør susen.?

Kan ikke være så vanskelig å få S-video som bilde på skjermen................

#topic endret av moderator#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å benytte speedfan, mulig den bare støtter CPU/Chipset og Drive temperatur måling, men støtter hvertfall loggføring av temp. Jeg mener den støtter GPU måling også, så lenge sensoren er implementert. Den detekterte hvertfall tempen på mitt XFX 6800 GT kort etter jeg skifta det ut, poppa opp 2 nye temperaturer. Når dette er sagt, så tror jeg den ikke er helt korrekt med hensyn til GPU måling, det står nemlig 27 grader og 36 grader på de 2 nye temperaturene noe som mest sannsynlig er feil i.o.m nvidia drivern min sier noe helt annet (henholdsvis 37 og 42)

Lenke til kommentar

Både Everest og Saphire Trixx fungerer Toppers,

Trixx lot meg kjøre ned viftehastigheten så PCn nok en gang ble stille, utolig til sus.!!

Alle temperaturer stemmer overens med hverandre...

så den er grei, men tv inn folkens.? Er Power Director det man må ha....???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...