goose Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei. Har tenkt å kjøpe en Dell Ultrasharp 2005FPW men så ser jeg at dell kjører kampanje nå på den skjermen og 50% rabatt på skjerm nummer 2. Dvs at hvis man kjøper en skjerm så koster den 6475 men så får man den andre for 50% dvs hvis man kjøper 2 skjermeer så koster den 4857. Noe som er vesentlig biligere. Noen som er med på å kjøpe sammen? NB! KUN seriøse folk!!! Lenke til kommentar
goose Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Er det ingen som vil kjøpe seg ny 20" LCD og svare vesentlig mye penger? Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Tja sikkert fordi det akkurat var tilbud på 4500 på den modellen, som jeg slå til på. Topp skjerm brukt den en uke og angrer ikke. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Kommer sikkert noen og ser dette. Selv trenger jeg ikke dette. Men gir deg rett i at dette er et godt kjøp. Lykke til deg og den andre som blir med på dette Lenke til kommentar
arnf Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvis det er mulig å få dem til å dele det opp i to ordere så er jeg med. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg er også interessert i dette. Skal kjøpe skjermen i løpet av sommeren, men ikke før om noen uker.. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Synd at du ikke kjøpte den skjermen før 29juni, da var det nemlig 30% rabatt på den. Kjøpte en selv, ga litt under 4600 inkl frakt. Er knall fornøyd med skjermen, anbefales! Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jaja, rub it in Jeg for min del hadde ikke hørt om skjermen i det hele tatt før idag Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den gaar for 3000,- hos Dell.com naa. Synd den ikke kan snikes inn i landet toll og momsfritt. Alt for velferdsstaten :-/ - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå