Christian_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det jeg lurer på er: Jeg spilte SuperMario 65 for ganske mange år siden, og jeg husker enda da jeg endelig fikk 120 stjerner, men i ettertid har jeg hørt og lest om at det skal være mulig å gjøre mer enn bare å fa 120 stjerner på SM64. Er det noen hemlige verdner? hemlige stjerner? Kan noen bekrefte evt. avkrefte at dette stemmer? Og hvis dette stemmer, kan noen fortelle meg hva jeg kan gjøre? M.V.H Christian Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kanskje dette hjelper: http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/mario_64_fun.txt Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Heh Mye kult der, men det var egentlig ikke sånn jeg tenkte på, men i og med at det ikke sto om noe annet enn at du kunne skli mot en feit pigvin og gå inn i dødens rom, så regner jeg ikke med at det er noe annet man kan gjøre spillmessig(flere stjerner ol.) Men hvis noen vet noe så skrik ut Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 120 stjerner var vel det meste man kunne få i super mario 64, det eneste var at man kunne møte Yoshi på taket, som du kanskje vet om. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 120 stjerner var vel det meste man kunne få i super mario 64, det eneste var at man kunne møte Yoshi på taket, som du kanskje vet om. Har gjort det ja, så da er det ikke noe spesielt man kan gjøre da(regner jeg med) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ingen singelplayer-spill er uendelige. De tar alle slutt en gang.. Faktisk er det å samle alle 120 stjernene det det nermeste du kommer... For du trenger ikke 120 stjerner for å ta Bowser, som da egentlig er slutten på spillet Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ingen singelplayer-spill er uendelige. De tar alle slutt en gang.. Tja, når er man ferdig med Tetris? 120 stjerner er alt du kan ta på Mario. Om du derimot spiller versjonen på Nintendo DS inneholder den 150 stjerner, og noen nye nivåer. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Her var det som stod i eine faq'en under extra stars: Extra Stars ----------- Star 1: Main floor of castle, up the stairs, door on the right with a star on it. There are pictures of the princess in the small room, jump through the one on the right and finish the race for a star. Star 2: In the room with the picture for course 3, there are 2 holes in the wall up high that you can jump into. One of them has extra men, and the other is a bonus swimming level. Collect all 8 red coins for a star. Star 3: After you have 20 stars, catch the bunny in the lower level of the castle where courses 6-8 are. (You can run and press punch and dive on him... it's not easy) Star 4: After you have 20 stars, talk to the toadstool guy who should be in room where you enter course 6. He will give you a star. Star 5: After you have 30 stars, in the upper level of the castle where courses 10-13 are, one of the toadstool guys will give you a star if you talk to him. Star 6: After you have 50 stars, the bunny will be back for more. (apparently he didn't learn his lesson the first time). Catch him again for a star. Star 7: After you have 50 stars, in the room with courses 14 and 15, talk to the toadstool guy and get a star. Star 8: In the room with courses 14 and 15, go into the room high up in the wall across from where course 15 is. There is a bonus level there. Collect all red coins for a star. Star 9: Bowser level 1 - get all 8 red coins. Star 10: Bowser level 2 - get all 8 red coins Star 11: Bowser level 3 - get all 8 red coins Star 12: Green ! switch level - get all 8 red coins Star 13: Blue ! switch level - get all 8 red coins Star 14: Red ! switch level - get all 8 red coins Star 15: Same location as extra star 1 (the princes picture on the main floor of the castle). Finish the race in under 21 seconds. YOSHI: ------ After you have all 120 stars, go outside the castle to the grate that has been closed for the whole game. There is a cannon inside. Launch yourself on top of the castle, go around back, and talk to Yoshi! Yoshi says (translated to English), "Wow, I was told that if I hung around here that I'd get to see you! I guess they were right. I have a message for you: 'This is nothing to get excited about, but, since we want you to play this game some more, please accept this "boring" gift.' - from the Mario Staff" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ingen singelplayer-spill er uendelige. De tar alle slutt en gang.. Tja, når er man ferdig med Tetris? 120 stjerner er alt du kan ta på Mario. Om du derimot spiller versjonen på Nintendo DS inneholder den 150 stjerner, og noen nye nivåer. Du vet hva jeg mener.. Og tetris tar vel slutt når du har klart siste nivå Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ingen singelplayer-spill er uendelige. De tar alle slutt en gang.. Tja, når er man ferdig med Tetris? 120 stjerner er alt du kan ta på Mario. Om du derimot spiller versjonen på Nintendo DS inneholder den 150 stjerner, og noen nye nivåer. Du vet hva jeg mener.. Og tetris tar vel slutt når du har klart siste nivå Hvor mange nivåer er det på Tetris? Har spillt det i sånn flere timer, men d tar aldrig slutt.. :S Endret 2. juli 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
Valle.sz Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det går ann å få 121 stars! Men, husker ikke hvor jeg finner den siste. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Det går ann å få 121 stars!Men, husker ikke hvor jeg finner den siste. Har du hørt det? eller har du gjort det selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå