SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Har 2 bilder eg tok av kompisen som trener til rallybergen som begynner på lørdag. Testet litt forskjelige innstilling og disse 2 syns er eg ganske fornøyd med. Fikset litt på kontrasten. Hva tycks? Edit: Kanskje det kan være lurt å legge til bildet. Endret 1. juli 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
alexham Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Helt ok bilder dette her, begge to, men litt finpussing på fototeknikken trengs likevel. På det første bildet er bilen plassert lang til høyre og skyggen til bilen faller enda lenger til høyre og fortsetter ut av bildet. Bildet blir forskjøvet til høyre og jeg synes det er litt uheldig iallfall. Det andre bildet har ikke dette problemet, her er bilen plassert nesten i midten av bildet og har en retningsfart mot kamera og vil passere publikum - dette skaper fartsfølelse og samtidig endel dybde. Men det er litt trist at bildet er tatt i motlys og solskinnet speiler seg på biltaket; bilen blir litt uklar. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bilde 1 er veldig bra, men i stedet for å flytte motivet lenger mot venstre, ville jeg dreid vinkelen slik at bilen fikk "mer fart". Fokusen er bra. Føler selv at bilen er plassert for høyt oppe, men ellers et veldig godt bilde. Bilde to er det ingenting å si på, foruten det med sollyset ja. For mye skygge i fronten. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Syntes bilde #2 var bra Men som alexham sa, det er synd det med sola.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Hehe takk for kritikken. Var vel dårlig plassert egentlig ja. Fått presse kort der nå så eg kan stå i midten av det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå