Mafo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ukens flørt: G'zOne TYPE-R Denne uken har vi plukket ut en sprut- og støtsikker kamskjellstelefon. G'zOne TYPE-R er laget av Casio, og kan blant annet by på innebygd kompass og et grensesnitt basert på Macromedia Flash. Vi synes ikke den ser så aller verst ut heller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
JadeSoturi Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hei. hvet du når denne mobilen kommer på markedet og hvor den evt kan anskaffes? og selvsagt evt pris.. den så jo bare råå ut:) ehhe mvh fedjak Lenke til kommentar
eblth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ....... Mener å ha lest flere ganger at denne kun kommer ut i Japan, og vil bruke et annet nett enn vi bruker i Norge, så den vil altså ikke virke her. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Denne kan nok dessverre ikke brukes i Norge nei. =/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Man kan synes hva man vil, men selv synes jeg denne er utrolig stygg. Alt for rotete og masete design synes jeg. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kanskje noe masete, javisst, men jeg må ærlig innrømme at dette er en av de få tingene (mobiler, mp3-spillere, kabinetter etc.) med en grønn farge som så bra ut. Metallic-grønt ser jo nesten herlig frekt ut. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mange eksponerte skruer gjør at telefonen skiller seg ut og markere det "røffe" designet. Jeg syns telefonen var skikkelig kul, kanskje ikke så fin, men hva gjør vel det? Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 For meg som har vraket et 10-talls telefoner pga fuktighet må dette være en perfekt telefon. Synd at man ikke kommer med flere vannsikre modeller. Det er vel kanskje ikke så rart,da det hadde øket den gjennomsnittlige levetiden på telefoner til det mangedobbelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg