Admin'c Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei, Jeg vet ikke om dette går, men jeg trenger iallefall en slik mikrofon til å ha på genseren som skal være relativt billig og helst gi litt klar lyd. Den skal brukes til pcspill og kanskje senere opptak. Trenger noen forslag på dette her hvis det finnes noe slikt Admin'C Lenke til kommentar
macken Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei, Jeg vet ikke om dette går, men jeg trenger iallefall en slik mikrofon til å ha på genseren som skal være relativt billig og helst gi litt klar lyd. Den skal brukes til pcspill og kanskje senere opptak. Trenger noen forslag på dette her hvis det finnes noe slikt Admin'C Skal du koble den til mikrofon kontakten på pc-en eller har du en mikser? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 En mygg? http://www.norskmusikk.no/visNettbutikk.as...47324&n1=5&n2=7 http://www.eurotek.no/e_leie_side9.htm (Alt som kan leies ut, kan også kjøpes.. ) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 ja noe slikt, tenkte med microjack så det skal ikke være så heftig 3-400 maks. Takker for alle svar jeg har fått så langt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vel, det er altså en mygg.. Brukes i film og på TV! Så da er det vel bare å google eller legge ut forespørsler på bruktmarkeder.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 japp, får vel se litt mer på det Men takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 du kan ikke bruke en mic både til opptak og spilling. det ville vertfall vert rimelig teit Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 hehe, var derfor jeg tenkte på noe som i deres øyne er i dårlig kvalitet. Tenkte å ha en slik mygg på genseren så slapp jeg stanga på siden av ansiktet. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 okey da så. men mygg funker nok heller dårlig til opptak Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 tenkte å slå to fluer i en smekk, men det får bli ett nytt headset eller noe. Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Om du trenger mygg med minijack, kan du ringe Lydrommet å høre pris på Sennheiser-mygger. Vet de har noen billige i sortimentet også... :-) www.lydrommet.no Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du trenger ikke lete så langt. Clas Ohlson har flere typer med batteri og mikrojack. De har en stereo mikrofon til 400 kroner som jeg har kjøpt. Lyden er ikke så værst nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå