mysjkin Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg jobber på et 100% MS sted... Forleden dag fikk jeg en ny bærbar PC, en hp/compaq nc4200, lekker maskin, men med 'feil' OS. Overraskelsen var imidlertid stor da jeg startet den igjen etter at batteriene hadde ladet seg ut. Først kom det "Starting" og en masse prikker over skjermen og deretter en rask melding fra e2fsck Det kjedelige var jo bare at så bootet den rett om til XP Men allikevel, å få fra tid til annen en liten hilsen fra pingvinenes verden... M. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jøss, fyr opp Knoppix eller noe sånt, da, og se hva som faktisk ligger på disken. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 kansje noe "reddnings-system"? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Støtter meg også til Kyrsjos teori. Det er passordbeskyttet bios på maskinen, men skal se hva jeg kan finne ut... M. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg lurte forresten på hvor jeg skulle gjøre av 'Designed for Win XP' merket, men etter en liten tankerunde sa det seg selv: Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Eg pleier ofte å feste slike til Crash-symbalen på slagverket mitt, då det symboliserar kor mykje Windows kræsjar, og eg kan denge laus så mykje eg vil på det Endret 1. juli 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå