KimmiK Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei Har fått et XFX 6800GT kort, lurer dog på en ting: Vil gjerne sette på Zalman VF700cu kjølern min med ramheatsinks, men vil jeg miste temperatur sensoren p.g.a det? Er litt kjipt om jeg ikke kan lese av tempen? Erfaringer? Takk på forhånd Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Du vil nok ikke miste temp. sensoren da denne skal være innebygd i GPU (grafikk prosessoren) Har også hørt at den kjøler veldig bra Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Temp sensoren sitter ikke på kjøleren , så du vil fortsatt ha den om du bytter til Zalman -kjøleren. Temperaturene sank i snitt ca 20 grader på mitt POV 6800GT når jeg byttet fra original-kjøler til en VF700-Cu Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 OK, goodie. Det var vel det jeg tenkte meg, men har bare hørt rykter om at man ville miste temp. målingen i drivern, men jeg stoler på dere.. Ville bare avkrefte/bekrefte ryktene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå