Howard Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Futuremark har lansert en ny versjon av testprogrammet PCMark. 05-utgaven i enkleste versjon kan nå lastes ned gratis. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Slett ikke dumt med en gratis-, advanced- og en proffesjonellugave. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 coolt, endelig litt benching Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Dette var et litt snålt program syns jeg. Minimum System requirements: # x86 compatible processor, SSE, 1400MHz # 128MB of RAM (256MB recommended) # DirectX 7 compliant graphics adapter (3D tests require a fully DirectX 9 compatible hardware) # 110MB of Hard Disk space * # Windows XP <------------------------------------------ # Microsoft Internet Explorer 6 # Microsoft Media Encoder 9 & Media Player 10 # DirectX 9.0c Iogmed at jeg kjører win2k (bencher mye bedre enn winxp i 3dmark) får jeg ikke lagt inn programmet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Media Player 10 Da blir det ikke mye benchmarking på meg. Syntes også det er merkelig med minimum CPU hastighet i en benchmark. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg prøvde den som var gratis pc mark 05. og fikk 3424 vet ikke om det er bra eller. Når jeg satt alt på ytelse på xp og skjermkortet fikk jeg 4614. Endret 1. juli 2005 av kirjogra Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Resultater kan dere poste i tråden Post din PCMark05 her. Endret 1. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Testet og lastet opp til futuremark. En ting som jeg synnes er idiotisk med disse benchmarkprogrammene er at de ikke forteller deg med en graph hvor bra pcen din yter i forhold til forskjellige typer pcer : Normalt bruk. Internet-Surfepc. E-Mail Leser. Superbruker. SuperUberspiller. etc. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Her skal det benches! Høres bra ut Forventer at du slår min score med MINST 400 poeng! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen andre som opplever at 3dmark05 bare legger seg i bakgrunnen, og gjør PC-en driiit-treig? Håper at det snart kommer patch. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Iogmed at jeg kjører win2k (bencher mye bedre enn winxp i 3dmark) får jeg ikke lagt inn programmet. Men det er vel ikke en utelukkende faktor for ikke å legge inn WinXP? Kompatibilitet er vel viktigere enn 3DMark vel??? Endret 2. juli 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå