abene Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor godt yter maskinvaren din? For å finne ut av dette bruker man såkalte benchmark-programmer. Her finner du en liste over en rekke slike programmer. Les mer Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mange prg. her... ... mange som kunne vært droppet og. BMX og Active smart f.eks. - prøvde dem og fant dem unyttige eller dårligere enn andre alternativer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Fin og oversiktelig liste! Takker så meget! Hardware.no er ikke ansvarlig for eventuelle feil eller skader på utstyr som eventuelt måtte oppstå ved bruk av disse programmene. Litt utenfor tema, men synes det er synd dere må skrive slikt og at folk er blitt så "amerikansierte" at de ikke skjønner slikt Endret 1. juli 2005 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Veldig mye bra! Nå skal jeg teste nyepcen. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror det hadde vært bedre om dere hadde trukket fram noen fra listen, og sagt at disse er de mest brukte. Hele listen kunne vært presentert under. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 På tide å finne ut om pc'en min er noe serlig god! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) jeg syns at dette var for dårlig, dere tar bare alle* benchmark programmer og stiller dem i alfabetisk rekkefølge, for dårlig! noen benchmark programmer kunne dere ha fjernet, de er for dårlige. Det som dere kunne ha gjort er å dele disse benchmark programmene i grupper slike som CPU, harddisk, Hovedkort, Skjermkort osv. hadde vært mye enklere for Oss å finne det vi har bruk for. Men ellers var det greie artikkkel 3/5. Endret 1. juli 2005 av hproslan Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Så ikke PCmark der..... PCMark04 ligger noe under midten på lista. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bra oversikt, men.... Kva er dei 5 beste/mest brukte programma? Nokon som har ei "TOP 5" liste over kva program som gir best bilde av ytelse på cpu/system/grafikk? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 det var dessuten en del med russisks grensesnitt, de kunne med fordel vært lagt inn under en kategori med fremmedspråk eller noe sånt, så kan vi som ikke har hatt forsvarets russiskkurs, bare skippe den kategorien Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva med PCMark05? Kanskje like greit å oppdatere siden med en gang siden både pcmark05 artikkelen og benchmark artikkelen er fra i dag? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Her var det store mangler. Folk som tester ytelse bryr seg ikke om alle de programmene ,men alle de programmene som regner ut pi. Hvis jeg husker rett er dette en gammel guide som er lagt ut på nytt.. Derfor er den ikke oppdatert. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 noen som spurte om de mest brukte, da vil jeg si 3dmark serien... musa Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvor er det blitt av SuperPi? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvor er det blitt av SuperPi? Det er no ett som absolutt burde vere med. Lenke til kommentar
LarsEmil Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Dette likte jeg. Nå kan jeg sjekke pcen min hvor bra den yter alt i alt. Kanskje litt mange programmer hvor en del er unødvendige og har fremmspråk ol. Alt i alt likte jeg denne testen bra! Karakter: 5 Lenke til kommentar
LarsEmil Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvis vi vil ha en liten liste, som top 5 liste kan jo vi som bruker forumet lage dette Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hadde med mange forskjellige med ikke superPI? som er meget mye brukt Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg vet at denne tråden er like gammel som internett, men har et relevant spørsmål. Jeg trenger et program som tester harddiskytelse i cmd prompt(mellom bios og win, hva heter egentlig det? shell? cmdprompt?... -_-) Da helst et program som kan teste mest mulige yteleses tester på disken. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå