federal Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei, nettopp installlert 2003 server. Som student har jeg begrenset økonomi og sliter med å finne gratis antivirus og brannmur som er kompatibel med server 2003, noe tips please?? Søker som sagt etter men enda ikke funnet noe. Er brennmur og anitvirus like vikitig på server som med xp? Merker det er helt andre 'policier' på internettbruk. Som sagt om en stund kan jeg dette men det hadde vært fantastisk med litt hjelp nå. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bruker selv AVG Free Edition på min Winserver2003 boks sammen med Adaware SE Begge fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
roac Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bruker selv AVG Free Edition på min Winserver2003 boks sammen med Adaware SE Begge fungerer helt utmerket. En liten tanke sånn helt umiddelbart, hva i all vide verden skal du med Ad-Aware på en server? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bruker selv AVG Free Edition på min Winserver2003 boks sammen med Adaware SE Begge fungerer helt utmerket. En liten tanke sånn helt umiddelbart, hva i all vide verden skal du med Ad-Aware på en server? Ad-Watch? Lenke til kommentar
roac Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bruker selv AVG Free Edition på min Winserver2003 boks sammen med Adaware SE Begge fungerer helt utmerket. En liten tanke sånn helt umiddelbart, hva i all vide verden skal du med Ad-Aware på en server? Ad-Watch? Jo da, jeg kjenner til denslags, men jeg skjønner bare ikke hvorfor det er en nødvendighet på en server. Hvis noen har behov for det på en server, er jeg fristet til å si at de bør revurdere hva de bruker serveren til, som f eks hvilke sider de browser til og hva de kjører av programvare. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Huks det roac, at ein servar for heimebruk vert i mange tilfeller satt opp med Kazaa, DC og ein torrent-klient, for å verta brukt til lasting. Ikkje som i ei bedrift der servarane i dei fleste tilfeller aldri er ute på nettet, og ikkje har andre applikasjonar enn kva som trengs installert (og då i dei alle fleste tilfeller "trygge" applikasjonar).. Lenke til kommentar
roac Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Huks det roac, at ein servar for heimebruk vert i mange tilfeller satt opp med Kazaa, DC og ein torrent-klient, for å verta brukt til lasting. Ikkje som i ei bedrift der servarane i dei fleste tilfeller aldri er ute på nettet, og ikkje har andre applikasjonar enn kva som trengs installert (og då i dei alle fleste tilfeller "trygge" applikasjonar).. Ok, nå ser jeg koblinga. Men jeg hadde ikke betalt lisens for en Windows Server 2003 for hjemmebruk Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Nå gir jo Microsoft bort testversjoner, da. Har selv lastet ned flere ganger når jeg trenger å teste noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå