Cadienza Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 halla ikke le nå men jeg har en dell maskin uannsett jeg har lyst å skifte kabinett på den, må jeg da kjøpe nytt hovedkort? eller er det mulig at hovedkorte jeg har passer i andre kabinetter? er litt nånn usikker her Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Mulig denne tråden kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det går ikkje ann å bytt kabinett på Dell maskiner! Hadde en Dell Dimestion 3200 før. Skulle da berrev bytte kabinett, men det endte opp med et nytt hovedkort og prosessor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 La oss ikke begynne med enda en tråd om dette. Det er mulig å bytte kabinett, men om du kan beholde alle delene er en annen sak. Rapportert Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nå skal dere ta å gi en ny bruker litt slack her og ikke gå til halshugg med en eneste gang dere ser noen som har feilpostet noe eller kanskje ikke har funnet posten. Jeg stenger pga dere MÅ rive kjeft og ber threadstarter om å henvende seg i denne threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg