objorkum Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fungerar no som pokker her. Brukarnamn: brukarnamn Passord: passord ...? Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fungerar no som pokker her. Brukarnamn: brukarnamn Passord: passord ...? *Wee* ja, de virka... Men vet du hva som er feilen siden di to feltene blir presset lengre ned ein orginalt? Di to feltene og Go knappen skal være på høyde med Site Login... EDIT: Vet du kansje også hvordan jeg kan få opp membersonly og feil sidene mine i main frame... ? Endret 2. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) På grunn av margin og padding til <form>. Prøv med: <form method="post" action="login.php" style="margin: 0; padding: 0"> Frames er berre idiotisk å bruke, og eg gidd ikkje bale med det. Endret 2. juli 2005 av objorkum Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ja, jeg vet frames er idiotisk og bruke. Men jeg har som sagdt lastet denne siden ned og de er også mye enklere for meg som ikke kan så mye annet ein html så vidt og bruke frames... Skal teste <form method="post" action="login.php" style="margin: 0; padding: 0"> EDIT: Tror ikke jeg skal bruke <form method="post" action="login.php" style="margin: 0; padding: 0"> ( http://home.no.net/csclanee/ee2/ ) EDIT2: får de ikke tilbake Endret 2. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Kan ikkje sjå du har endra noko, eller kanskje det er input-felta som padding og margin må setjast til 0? Endret 2. juli 2005 av objorkum Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Kan ikkje sjå du har endra noko, eller kanskje det er input-felta som padding og margin må setjast til 0? Alt er vertfall helt fuckt up... Clanlederen forventer bra resultat i morgen Gidder du skrive noe jeg forstår og ikke 1337 språk så er du veldig grei... Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Kan ikkje sjå du har endra noko, eller kanskje det er input-felta som padding og margin må setjast til 0? Prøvde de nå... De ble faktisk bare litt værre... Fant ut at de var <!--!Hei> som fucka opp siden... ein liten feil fra min side Oppdatert side finnes her: http://goggen.sytes.net/csclanee Takke for hjelpen objorkum, men vet du hvordan jeg kan få membersonly i main frame og hvordan jeg kan få login rutene på rett plas.. Endret 3. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Anar ikkje kva som gjer at skjemaet ikkje kjem rett. Eg kan fint setje margin til 0 på mine skjema og alt er fint. Koden din er så uoversiktlig at eg ikkje orkar å sjekke kva som kan vere feil. Dersom du kan HTML/CSS bør du klare det fint sjølv. Dersom du ikkje kan det, kan du ikkje forvente allverden heller. Du kan ikkje forvente at folk skal hjelpe deg med ein ferdig mal som du har lasta ned som har grusom kode, og som du ikkje har peiling på sjølv eingong. Frames gidd eg ikkje setje meg inn i. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Fordi nok ein nettside med CS-fjortiss-innhald skal oppstå? Neh. Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hehe... jaja... får søke andre kloke og klokere folk.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Tror de meste skal være greit nå... Jeg satta foresten margine eller var de padding? på form til -12... se de endelige resultatet her: http://www.clan-evilelite.tk/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hvordan får jeg til "registrer bruker" knapp da? noen som kan sett opp et oppsett med knapp, og fungerende Login Code? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Blir det <INPUT name="username" TYPE="text" class='darksmall' id="Username" style='font-size: 10px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; border-width : 1px; border-style: solid; border-color: #92AAC2; color:#000000; background: #D9E1DC;' size='10' maxlength='50'> <INPUT name="password" TYPE="password" class='darksmall' id="Username" style='font-size: 10px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; border-width : 1px; border-style: solid; border-color: #92AAC2; color:#000000; background: #D9E1DC;' size='10' maxlength='50'> <input type="image" src="images/go.png" height="15" width="21" border="0" alt="log in"> ? Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) tror du skal kunne bruke de der ja... Endret 12. juli 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 hva med sign up knapp da? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvis du har tilgang til mySQL: http://www.ezusermanager.com Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Du som har laget det? å hvor kan jeg få gratis mySQL? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ja, det er det... freesql.org tror jeg det er noe om heter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) men jeg bruker www.frac.dk ... er det mulig å bruke mySQL der til å lage det? hvis det går.. kan du si meg hvordan? Endret 19. juli 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå