Cadienza Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg har en dell pc med pentium 4 prossesor, 512mg ram, Nividia geforce6600 grafikk kort. 80GB minne med hardisc kjøler. har eksta kabinet vifte. Men nå skal jeg bruke 1000-2000kr på å oppgradere maskinen hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
quickbeck Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 En til harddisk(max 1000 kr) og resten i ram Lenke til kommentar
Cadienza Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 takk for alle svar. hvileke harddisker vil dere anbefale meg å kjøpe? jeg bruker ddr2 ram, men har hørt at det ikke er så bra vet dere om noe tilsvarende som passer tim min maskin? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) takk for alle svar. hvileke harddisker vil dere anbefale meg å kjøpe? jeg bruker ddr2 ram, men har hørt at det ikke er så bra vet dere om noe tilsvarende som passer tim min maskin? vanskelig å si ettersom du ikke oppgir hva slags type HD du har... hvilken maskin har du da? EDIT- Jeg trodde DDR2 var det raskeste minnet på markedet jeg Endret 1. juli 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå