Gå til innhold

Ferrari4000 = værdt pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Acer ferrari 4000 værdt pengen synes du ? si hva du mener og hvorfor, er virkelig i tvil om hvordan pc jeg skal kjøpe... utseende er viktig.. vet ikke hvorfor, men sånn er det bare  :p

hjelp ??  :thumbup:  :dribble:

Se denne tråden, hvor jeg har svart på hvorfor jeg mener at Acer Ferrari 4000 er verdt pengene. Dette er selvfølgelig subjektivt, men en viktig del av beslutningsprosessen når man skal handle nytt, er jo at man skaffer seg det man har lyst på også.

Det blir som den gode gamle leksa: Har du lyst på appelsin, så kjøper du selvsagt appelsin - og ikke eple!!

Til slutt er det nok bare DU som kan bestemme om det du kjøper er verdt pengene eller ikke. Lykke til med anskaffelsen :thumbup:

Lenke til kommentar
Du må nesten selv bestemme om du er interessert i å betale 2-3000 kr. ekstra for utseendet.

er vell egentlig acer8104 og acer ferarri4000 det står i mellom, så blir jo spørsmålet om jeg er villig til å betale 4000kr for utseendet ja.. :roll:

Specsenne på disse to er vel ganske like.. ?

Lenke til kommentar
F4000 har jo dobbelt så mye ram, bedre cpu og bedre kabinett da, så å si at du betaler 4000kr mer for utseende blir jo helt feil! :)

du sier noe :w00t:

Men så er det batteriet da :thumbdown: bare 2.5 timer... Har aldri hatt en laptop jeg har brukt før så vet ikke hvor mye batterilevetiden vil komme til å ha noe å si ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...