cartMann Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Herregud, har Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS som aldri har funket, jo jeg fikk noe lyd som jeg har tidligere postet men funker ikke lengre, da skiftet jeg over til det innebygde lydkortet på ASUS A8N-SLI Deluxe. Lyden forsvant tidligere idag da jeg spilte bf2. Rett før jeg sender denne faens pc`en på reperasjon selv om jeg bygde den selv. Har installert drivere og sånt båss men kommer faen ikke på mer jeg kan gjøre. Endret 30. juni 2005 av cartMann Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Fikk lyd på det innebygde lydkortet, riket litt på det. Men har fremdeles ikke noe lyd i pci lydkortet. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vel, dumt spørsmål... men har du husket å slå av det innebygde lydkortet før du bruker PCI-kortet?? Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Ja jeg skrudde det av. Men det funket fremdeles ikke så jeg må godta at jeg må bruke det innebygde lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå