Gå til innhold

Det slemmeste og mest onde du har gjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk på barneskolen og det første året på ungdomskolen, var jeg slem. slem jente som i lag med venninnene mine, holdt de andre"litt mindre kule"(akkurat som om jeg var så jævla kul) jentene utafor.

vi ville ikke være med de fordi de var teeeite :roll:

det vi antageligvis ikke skjønte var at de ble lei seg og såret. men det brydde vel ikke oss. for vi var så kule uansett.

 

dette høres kanskje ikke så ondt ut, men jenter kan være onde. og å bli holdt utafor i den alderen, og senere er ikke morsomt.

angrer en del på det der.

 

 

ja, så har jeg sendt ei dame med barnevogn i feil retning, da hun spurte om veien.

 

Ba en narkoman om å stikke av da han spurte om jeg hadde småpenger.det angere jeg på.

Lenke til kommentar

I min tid på barneskolen var det populært å bedrive dyttekamp ned en ganske bratt (og kort) bakke vinterstid. Full aktivitet med skliing og herjing, men og mye dytting.

 

Jeg og en to-tre kammerater elsket å dytte på den største av småungene, en gigantisk flodhest av en gutt. Vi kalte ham "svinet", og dyttet ham ned den lille bakken dag etter dag, hele tiden.

 

Stakkars gutt. :cry:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg stjal skoene til en kompis i fylla. Han fikk dem aldri igjen. Så har jeg lekt politi på utesteder noen ganger og rapporter folk som har sneket seg inn. Full selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...