NightWolfie Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Topic sier det meste. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vil ikke si mye men jeg er nok ansvarlig for døden til mange maur... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da jeg gikk på barneskolen og det første året på ungdomskolen, var jeg slem. slem jente som i lag med venninnene mine, holdt de andre"litt mindre kule"(akkurat som om jeg var så jævla kul) jentene utafor. vi ville ikke være med de fordi de var teeeite det vi antageligvis ikke skjønte var at de ble lei seg og såret. men det brydde vel ikke oss. for vi var så kule uansett. dette høres kanskje ikke så ondt ut, men jenter kan være onde. og å bli holdt utafor i den alderen, og senere er ikke morsomt. angrer en del på det der. ja, så har jeg sendt ei dame med barnevogn i feil retning, da hun spurte om veien. Ba en narkoman om å stikke av da han spurte om jeg hadde småpenger.det angere jeg på. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jeg er bare snill som et lam! Nei da, gjort mye faenskap jeg også, men tror ikke at jeg skal nevne det her, i tilfelle Onkel Politi smugtitter. Endret 1. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) I min tid på barneskolen var det populært å bedrive dyttekamp ned en ganske bratt (og kort) bakke vinterstid. Full aktivitet med skliing og herjing, men og mye dytting. Jeg og en to-tre kammerater elsket å dytte på den største av småungene, en gigantisk flodhest av en gutt. Vi kalte ham "svinet", og dyttet ham ned den lille bakken dag etter dag, hele tiden. Stakkars gutt. Endret 1. juli 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg stjal skoene til en kompis i fylla. Han fikk dem aldri igjen. Så har jeg lekt politi på utesteder noen ganger og rapporter folk som har sneket seg inn. Full selv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 hihi, sendte en turistflokk på 3-4 stk til slottet når de skulle til østbanehallen i oslo, de sto forran når de spurte, men de kunne ikke norsk Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Har gigantiske maur ute på hytta HUGE! Bruke å samle 10-20 maur i en flaske å helle på tennweske, å hive det på havet... Ikke så slemt, men kommer nåkk på noe slemmere snart... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg kom på noe slemmere som jeg har gjort <-- Jeg har torturert bier, homler etc. Nesten utryddet de på hytta vår, med god hjelp fra en fra nabohytta. Stort sett hevn for vepsestikk men jaja.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 På barneskolen brukte vi en fyr som sklibrett noen ganger. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Skal vi se, jeg har knust et fugleegg i skauen...Kommer ikke på noe mer i farta, men det er sikkert noe verre Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 tja er nok en del men jeg glemmer alltid sånne ting Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg sprut ler av folk som tryner\slår seg. Det er veldig slemt egentlig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Høhøhø! 1x Forstørrelsesglass + Sterk sol + mange små insekter = t3h de4th mAcH|ne!!!11 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Høhøhø! 1x Forstørrelsesglass + Sterk sol + mange små insekter = t3h de4th mAcH|ne!!!11 hehe Delte en gang en mark på den måten og svidde maur. Endret 1. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg likte tråden om det snilleste dere har gjort. Flausetråden har jeg ikke noe imot i all sin tenåringssjarm. Men noen konkurranse om hvem sim har vært slemmest her på forumet trenger vi ikke... Slutt med å lage sånne tulletråder hele tiden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg