NightWolfie Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Må bare spørre. De som fakker fildelere, er det de som laster ned fra internett eller går de kun etter de store "gruppene"? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) oops en dubbel gitt. Endret 30. juni 2005 av Blax Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) De går etter de store gruppene. Vanlige brukere lever nok relativt trygt, men lederne burde passe seg. Skrev forøvrig en artikkel om en storaksjon mot gruppene Centropy, TDA og Boozers for programmer.no i dag. Endret 30. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 tror ikke folka ville brydd seg om jeg lasta ned en sang eller 2, men hvis jeg delte/lasta ned 100000 sanger derimot.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er vel ikke de som laster ned heller(?) er vel bare de som deler? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm- kan man egentlig kalle de som laster ned for pirater? Hmm... ville vel heller kalt de som deler for det... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvis vi nå sier at nedlasting er stjeling. Er det da den som stjeler varene, eller den som "selger" de videre, som er piraten (eller, mest pirat)? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 et bedre eksempel: Gutt 1 går inn på Rimi, å stjeler en stor melkesjokolade, han forlater butikken, og deler sjokoladen opp i flere biter, og deler ut til vennene. Hvem er da skyldig? vennene ? butikken? eller gutt 1? Personelig ville eg valgt gutt 1. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 et bedre eksempel:Gutt 1 går inn på Rimi, å stjeler en stor melkesjokolade, han forlater butikken, og deler sjokoladen opp i flere biter, og deler ut til vennene. Hvem er da skyldig? vennene ? butikken? eller gutt 1? Personelig ville eg valgt gutt 1. tror alle vet at sangene ikke ligger der lovlig, så da får de andre vurdere om det er verdt det, selv hadde jeg tatt Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 det blir jo på en måte helleri. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er per i dag lovlig å laste ned filmer/musikk. (tror jeg) Men Programmer er ulovlig. Deling av piratkopiert materiale er uansett ulovlig.. Tviler sterkt på at de tar de "vanlige" brukerne, men deler du opp mot 100GB "Piratmateriale" bør du nok passe seg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 tror ikke folka ville brydd seg om jeg lasta ned en sang eller 2, men hvis jeg delte/lasta ned 100000 sanger derimot.. Det er da mange som har lastet ned/opp mange ganger mer enn det uten å se snurten av politi/myndighet Hadde du derimot sagt "per dag" skulle jeg vært enig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 tror ikke folka ville brydd seg om jeg lasta ned en sang eller 2, men hvis jeg delte/lasta ned 100000 sanger derimot.. Det er da mange som har lastet ned/opp mange ganger mer enn det uten å se snurten av politi/myndighet Hadde du derimot sagt "per dag" skulle jeg vært enig kverulant... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er per i dag lovlig å laste ned filmer/musikk. (tror jeg) Men Programmer er ulovlig. Deling av piratkopiert materiale er uansett ulovlig.. Tviler sterkt på at de tar de "vanlige" brukerne, men deler du opp mot 100GB "Piratmateriale" bør du nok passe seg Det er da ganske "vanlig" å dele 100GB eller mer, er det ikke? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tviler sterkt på at de tar de "vanlige" brukerne, men deler du opp mot 100GB "Piratmateriale" bør du nok passe seg Oi .. Ble litt redd her *Kutte ned på share* Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er per i dag lovlig å laste ned filmer/musikk. (tror jeg) Men Programmer er ulovlig. Deling av piratkopiert materiale er uansett ulovlig.. Tviler sterkt på at de tar de "vanlige" brukerne, men deler du opp mot 100GB "Piratmateriale" bør du nok passe seg Det er da ganske "vanlig" å dele 100GB eller mer, er det ikke? Det var det jeg og trodde. Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Deler selv ca 150 gb på dc, men KUN i korte perioder. Da jeg ikke vil ha snuten på døra. Tviler på at dette vil skje i Norges land, men hvem vet? Tror faktisk at ISP'n min stenge porten jeg brukte til bittorrent for en tid siden også Det er nok det, peronlig ville jeg holdt meg LANGT unna p2p nettverk som DC++ Da eventuelle søksmål kan velges vilkårlig ut Det tryggeste er nok FTP eller private Trackers.. Endret 1. juli 2005 av Z4rgo Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 torrents og er vel trygt .. eller Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 torrents og er vel trygt .. eller Private Tracker er mye tryggere enn sider som er tilgjengelige for alle som har lyst til å titte litt rundt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg