Are2k Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hadde dette problemet med en gang jeg fikk pcen og, men nå har det gått ca 4 maaneder... Når jeg pakka ner pcen for og gå på lan så funka den helt fint, så bestemte jeg meg for og ikke gå på lan... Så tar jeg opp pcen igjen og skjermen kommer ikke på, er ikke noe galt med skjerm eller ledninger... men "pipelyden" i oppstarten kommer ikke... akkurat så det ikke er strøm til skjermen.. SKJER??? Lenke til kommentar
Are2k Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Ta dere tid til og hjelp meg takk på forhånd Endret 30. juni 2005 av Are2k Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Om du sletter forrige settning så kan det være noen har lyst til å hjelpe deg. Tips : Sjekk at alt av kabler er koblet på plass. Edit : Flott ser du har fikset på innlegget ditt, bare fortell om du har sjekket at alt av kabler står riktig i og at alt er på plass. Prøv også å restarte bios ved å bruke jumperen på hovedkortet, ta på cpu vifta og sjekk om den har løsnet, samme med skjermkortet, eventuelt ta det helt ut og sett det inn igjen. Endret 30. juni 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Også vil jeg anbefale at du fjerner de STORE BOKSTAVENE i emnefeltet. Sånt er lite populært hos moderatorene. Du har vel ikke et intergrert skjermkort? Og da evt har koblet feil? Lenke til kommentar
SleepOO Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan hende du må koble til en ekstra strøm kontakt på skjermkortet. Det er det på en del nye skjermkort, da tar du bare en "vanlig" strømkontakt (sånne som står i ide disker og cdromer) og setter den i kontakta på skjermkortet. Hver gang jeg har hatt problemer med skjermkortet piper pcn mye. Så hvis den er helt stille kan du jo ha brent prosessoren eller herpa ramen. Hvis du har msi hk kan du jo se på led-bracketen og finne problemet med den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vil ikkje maskina hyle og ule som ein brannbil dersom du ikkje har kopla til straum på skjermkortet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Følgende brudd på retningslinjene: -Caps i topic! -Dårlig emnefelt som ikke sier noe som helst om hva emnet handler om -Bumping i løpet av få minutter. Hadde det vært bare ett, kanskje to, av disse bruddene, så hadde jeg sett mellom fingrene etttersom brukeren er ny. Men når det er tre, så er det innlysende at brukeren har gitt fullstendig blanke i å lese retningslinjene, noe alle nye brukere har forpliktet seg til å gjøre før de tar i bruk forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg