8483838383 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg satt å kikka inn i kassa idag og tenkte. "Her så det fælt ut", så da fant jeg frem strips og kabelstrømpe og gikk igang. Før rydding. Etter rydding. Kabler forsvinner ikke i løse luften, de må gjemmes ett sted. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Joda, det såg jo mye bedre ut det. Har du bilde med døra på også, eller har du ikke vindu i den? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Har bilde med døra på før, vinduet viser bare slangene uansett, så jeg gidder ikke å ta etter bilde med dør. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Bra at du å har rydda, tok en liten omgang selv har klistra på støydempingsmatter i kabinettet og fått skjult en del kabler Legger ut bilder i morra PS. Denne tråden er feilplassert, skal vel være i kabinett (rapportert) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Så bra ut dette, liker at folk tar seg tid til å rydde Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det var ganske stor forskjell, bra jobbet. Er det 12V vifte i toppe over PSUen? Jeg har en ganske lik vifte som går på 48V. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Personlig liker jeg å ha litt orden i vannslangene også, men det er smak og behag. Ser ok ut. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Personlig liker jeg å ha litt orden i vannslangene også, men det er smak og behag. Ser ok ut. Tenkte å kjøpe lengre slanger senere så jeg kan dra alle langs kanten av kabinettet. PS. Denne tråden er feilplassert, skal vel være i kabinett (rapportert) Gå inn på microplex.no, trykk på case mod. Der finner du både strips og kabelsamlere, så siden jeg har brukt casemod utstyr er vel denne topicen plassert rett? Det er jo en topic som omhandler å bedre utsendet til kabinettet (vise andre hvor mye forskjell det utgjør), så jeg synes den har all rett til å være på Case-mods uten at du skal rapportere. Endret 2. juli 2005 av Yngvejos Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Usikkerheter rundt det, men ville nok plassert den under Kabinetter! Vil ikke kale det casemodding engang å sette på kabelstrømper.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Personlig liker jeg å ha litt orden i vannslangene også, men det er smak og behag. Ser ok ut. Tenkte å kjøpe lengre slanger senere så jeg kan dra alle langs kanten av kabinettet. Det tror jeg kan bli bra PS: Jeg ville også postet på Case-mod delen. Edit: Må innrømme at jeg ikke har det så ryddig i vannslangene jeg heller da Endret 2. juli 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Damn .. det hjalp. Etter at jeg satte inn min kjære viftestyring i mit stygge fjortiss kabbis er det ikke like ryddig... Kansje jeg skal rydde Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Fy faen det så ut før du rydda. Men nå er det digg Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Flytta på vanntanken, slangene så ikke så fæle ut nå. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ja, det ble bedre nå. Slangene ble ikke så synlige på en måte, og det så mer ut som om det var system inni der Lenke til kommentar
litland Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 HAHA, skulle ikke tatt vekk wunderbaumen da :!: :!: Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 HAHA, skulle ikke tatt vekk wunderbaumen da :!: :!: Jo takk og lov for at han gjorde det (Kan ikke fordra lukta ) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 HAHA, skulle ikke tatt vekk wunderbaumen da :!: :!: Wunderbaumen ligger rett ved siden av meg. Skal inn igjen snart. Jeg lot den henge ute i 2 uker før jeg hang den i pcen, så det er ikke noe kraftig lukt. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det her ble jo bra. Ryddet kabinettet mitt i går jeg også. Det var mye værre en hos deg, men nå er det så ryddig at jeg bestemte meg for å lage et vindu og sette inn litt belysning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå