Gå til innhold

Hva er haken med Chess Knock-Out?

Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
det er jo jævlig billig da... på www.noextras.net. men så må man betale litt over 20 kr for å aktivere gprs

OG de kaller seg noextras? :!:

This is the worst commercial lie since "the neverending story"!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som veit om det eksisterer noen i landet her som har bytta FRA chess til noe annet? Ikke jeg iallefall.

Tja.

Der jeg jobber ser jeg mange kunder hver dag som gjør nettopp det.

Kundeservice oppgis blant annet som grunn for at de ikke lenger vil ha chess :).

Lenke til kommentar
Kundeservice oppgis blant annet som grunn for at de ikke lenger vil ha chess :).

Hva er galt med Chess kundeservice? Alle gangene (riktig nok ikke så mange) jeg har ringt har de svart med en gang.

ok, jeg har tele2 pluss fra før av, vil det koste noe å portere nr til champion?
Uttrykket portere brukes vel helst når man skifter operatør og beholder nr, det innebærer skifte av sim og tar vanligvis 10 dager. Det du vil er jo å endre abbonementstype hos samme operatøren, da kan du bruke samme sim og det tar ikke tid å endre.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gidder ikke lage ny råd så jeg bare spør her. :)

Jeg har nå fått min første regning på mitt KnockOut abb.

På avgifter dtår det en sum på 250kr og jeg lurer på hva dette er da jeg bestillte abonomanget da det var gratis innmelding. Jeg beholdt mitt gamle nummer, men det kostet vel ikke 250kr?

post-20-1121603542_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gidder ikke lage ny råd så jeg bare spør her. :)

Jeg har nå fått min første regning på mitt KnockOut abb.

På avgifter dtår det en sum på 250kr og jeg lurer på hva dette er da jeg bestillte abonomanget da det var gratis innmelding. Jeg beholdt mitt gamle nummer, men det kostet vel ikke 250kr?

*Engangsavgift for videreføring av eksisterende nummer (portering) kr. 100,-

fra

http://www.chess.no/eway/default.asp?pid=208

Ser ut som du må teste kundeservicen litt :)

-KJ

Lenke til kommentar

Portering koster 100 kr i tillegg til etablering på 99. Hvis det var fri etablering var det merkelig at det står 250 kr. Uansett er det jo for mye. Ring Chess og spør, men husk at det koster endel å ringe kundeservice for Knock-out.

Lenke til kommentar

Tar å sender mail.

Var en del tull da jeg skulle gå over til dette abonomanget. Hadde skrevet det i min mors navn i stedet for min fars navn der nummeret mitt stod fra før. Dette skulle jeg jo ikke ha gjort for da måtte de ha underskrift og greier fra faren min. Tok vel langt over 1 mnd før jeg hadde telefonen oppe å gå. :roll:

Edit: da skal jeg vel betale 100kr + 69kr?

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

velg tele2 sin, hittil har kundeservicen vært upåklagelig. Og super billig. Dessuten.. uansett hva netcom eller telenor skulle finne på av priser så vil tele2 være billigere. Prisgarantien dems. Bra saker. Og når telenor slipper konkuransetilsynets ekstra avgifter kan de komme med noen giftige abonnementer, og tele2 blir enda billigere :p

Lenke til kommentar

Har du skiftet juridisk eier i forbindelse med at du registrete den på feil navn? Det koster jo 200 kr hos Chess. Det kan jo være en mulig forklaring.

Når jeg får faktura fra Chess (i brev, ikke mail slik du får) er det to sider. En med faktura på og en der det står hvor mye jeg har ringt og hvor mange SMS jeg har sendt osv. Hvis du har noe slikt på din faktura kan det jo være det står beskrevet der..

@andre_sn

Hvilken kundeservice som er dyrest av Tele2 Champion og Cess Knock-out avhenger om du er flink til å fatte deg i korthet. Snakker du lenger enn 2 min vil Tele2 være billigere, snakker du mindre vil Chess være billigst. Tele2 koster 10 kr pr samtale, Chess koster 5 kr pr min.

Og jeg ser ingen grunn til å skifte fra Chess til Tele2. Chess vil nok også følge etter hvis de andre setter ned prisene. De har jo varslet lavere priser som en følge av lavere innkjøpspris fra Netcom etter eierskiftet. Å gå over til Netcoms nett vil ikke ha så mye å si for oss som for det meste befinner oss i siviliserte strøk. Jeg vil i hvert fall beholde Chess king inntil videre.

Lenke til kommentar

smak og behag... har nå alt på tele2.. adsl og alt så like greit

men knock out er for all del bra... veldig bra... talkmore er eneste som er billigere.. og det er kontantkort også

ville saker den... sjek den..www.talkmore.no tror jeg

Lenke til kommentar
talkmore er eneste som er billigere.. og det er kontantkort også

ville saker den... sjek den..www.talkmore.no tror jeg

Billigere? Talkmore koster 80 øre/min. Chess knock-out koster 59 øre/min. SMS er billigere hos Talkmore, men jeg har i hvert fall mye mer ringeminutter i mnd enn antall SMS.

Men, uansett, det er Chess kontant som er naturlig å sammenligne med Talkmore, ikke knock-out.

Lenke til kommentar

kundeservicen er jo heelt føkka, jeg ringer, før 21.oo, så sier en dame-stemme, hei, velkommer til chess, om du du har mistet telefonen, og ønsker å sperre(osv) tast 1, våre åpningstider er (blabalbal). på din side kan du betale fakturarer, fåsvar på mest vanligste spørsmål (etc.).

og så legger hun på :dontgetit: ingen kundeservice?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...