Gå til innhold

Skjermkort til 1500,-

Remind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6600GT!!!(link)

eneste er at i disse dager lanseres GeForce7 og om ikke alt for lenge R520 så å kjøpe nytt kort nå kan du komme til å angre på om en liten stund når prisene dumpes.. *dum som kjøpte 6600GT rett før 7800 ble lansert* :wallbash:

Endret av Marc91
Lenke til kommentar
6600GT!!!(link)

eneste er at i disse dager lanseres GeForce7 og om ikke alt for lenge R520 så å kjøpe nytt kort nå kan du komme til å angre på om en liten stund når prisene dumpes.. *dum som kjøpte 6600GT rett før 7800 ble lansert* :wallbash:

Hvorfor var det dumt å kjøpe 6600GT rett før 7800GTX? Det er snakk om 3000 kr prisforskjell. 6600GT er jo fortsatt et meget godt budsjettkort og man blir ikke helt blakka av å kjøpe et slikt. Hadde du ikke penger til 6800U når du kjøpte det så har du jo ikke hatt penger til 7800GTX nå heller :)

Lenke til kommentar
6600GT!!!(link)

Hvorfor var det dumt å kjøpe 6600GT rett før 7800GTX? Det er snakk om 3000 kr prisforskjell. 6600GT er jo fortsatt et meget godt budsjettkort og man blir ikke helt blakka av å kjøpe et slikt. Hadde du ikke penger til 6800U når du kjøpte det så har du jo ikke hatt penger til 7800GTX nå heller :)

JO det var tabbe.. om ikke lenge så blir prisene dumpet er jeg nesten sikker på.. + at med litt ekstra sparing kunna jeg henta inn et 6800GT... :love:

+ at det jeg har nå bråker som *biiiip* og tåler ikke spess høy grafikk...

jeje.. skal gå til innkjøp av egen PC om ikke lenge så da får vi se hva som skjer..(sitter nå på mammas Dell)

fikk godt råd fra en data-xpert en dag: Fyll den med sement og bruk den til ankerfeste.. var ikke det en god idè?

*ler*

Lenke til kommentar
JO det var tabbe.. om ikke lenge så blir prisene dumpet er jeg nesten sikker på.. + at med litt ekstra sparing kunna jeg henta inn et 6800GT... :love:

+ at det jeg har nå bråker som *biiiip* og tåler ikke spess høy grafikk...

jeje.. skal gå til innkjøp av egen PC om ikke lenge så da får vi se hva som skjer..(sitter nå på mammas Dell)

fikk godt råd fra en data-xpert en dag: Fyll den med sement og bruk den til ankerfeste.. var ikke det en god idè?

*ler*

Prisene på 6600GT kommer nok ikke til å synke noe særlig mer, kortene blir heller faset ut,

er jo ikke noe lønnsomt å produsere relativt kraftige kort og selge de for en slikk og ingenting.

Du burde nok heller ha gjort mer research og funnet et som ikke støyer :)

Lenke til kommentar

Og kjøpe datautstyr er penger ut av viduet uansett. Selv gidder jeg ikke vente på ditten og vente på datten. Jeg tviler litt på at det blir noe prisras på 6600GT, men ja 6800 blir sikkert noe billigere nå som det ikke lenger er toppkort. Men det er da bare gjetting fra min side.

Uansett kjøp det beste du har råd til akkurat nå. Og i ditt tilfelle er vel det 6600GT.

Det ville jeg gjort i alle fall, ser ikke helt den store gleden av og sitte med elendig grafikk og vente på noe bedre for og spare noen hundrelapper, særlig ikke med den utviklingsfarten vi ser på skermkort. Men det er meg, du får selvsagt avgjøre politikken selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...