Gå til innhold

Nytt news system. Vil du joine prosjektet?

Anbefalte innlegg

Vel jeg har tenkt til å lage en news system som måler seg opp litt mot cutenews. Vet det ikke blir lett, så derfor hadde det vært fint med et team. Vi trenger også en designer for å designe adminpanelet. Noen som er med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå finnes det det jo mange eksisterende, gode systemer, men jeg kan i alle fall tenke meg å høre emr hva du hadde tenkt deg. Når du sier at det skal måle seg opp mot Cutenews betyr det at vi snakker om flatfilsystem? Hvilken filosofi har du bak kodingen? Hvilke funksjoner hadde du tenkt deg til første release? Vil det vøre hovedsaklig objektorientert, eller funksjonsbasert? Og så videre...

Hadde vært godt å komme i gang med et gruppeprosjekt, da mine egne prosjekter ofte blir overambisiøse...

Lenke til kommentar

Mtp. utforming av administrasjonspanel ville eg satsa på ei fleksibel sidebredde (ikkje variabel, men elastisk, altså sidebredde oppgitt i em).

mitt publiseringssystem (har gjort ein del oppdateringar sidan den gong, skal få opp nokon nye bilete når eg kjem heim) har eg gjort det, og det fungerer flott i dei fleste oppløsningar. Kanskje dette kan være litt til inspirasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...