JuZt3r Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Siste post før kjøp. Nå er jeg lei, lete etter laptop er umulig.. jeg blir aldri fornøyd. Og tenker hele tiden "kanskje noen har tilbud på noe bedre" "hva om den kommer ut på tilbud neste" uke. Men det går ikke an å tenke sånn heller Men nå er dimme pengene kommet. 15k inn på konto. Laptop skal kjøpes, og det snarest. Derfor bestemte jeg meg for: Tundra 1559X - Intel Centrino 1.86GHz/1024MB/80GB/DVD RW/15"/6600 128MB Men må bare forsikkerhets skyld sjekke med dere som har peiling først. Er det en laptop å satse på? Er det en pc jeg kan spille spill på. tenker på nyere spill som BF2\WOW osv. (Nå er ikke jeg den som spiller mest, men trenger spill innimellom) Finnes det bedre tilbud der ute jeg ikke har fått med meg? Anbefaller dere den pcen der i den prisklassen? Eventuelt Annet? Takker og bukker for allmulig hjelp. Tundra 1559x Lenke til kommentar
brrah Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Den vil være super å spille på, ja! Eneste negative er støyen og at den blir ganske varm under spilling! Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg fikk min tundra 1559r igår. men leverte den tilbake til reperasjon idag fordi jeg får error hver gang jeg prøver å installere spill. Maskinen er ganske grei, skjermen er god nok, støyen er akseptabelt, alt funker som det skal nesten untatt det jeg nevnte nettopp. kvaliteten på dvd rom'en er ikke akkurat det beste. strever med å kjøre cd'er etter det jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå