chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Enkelt spm, hvis jeg får meg clan i BF2, må jeg begynne heeeele ranken på nytt fordi jeg bytter da nick eller er det en ting jeg har oversett? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 nytt nick...starte på nytt Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan bytte nick uten å starte ny account Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan bytte nick uten å starte ny account hvordan? Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan bytte nick uten å starte ny account hvordan? Documents and Settings--> Felles (På min pc kan være noe anderledes på din pc)--> Mine dokumenter--> Battlefield 2 --> Profiles--> 001--> Profile. Der bytter du bare ut det du vil. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 CHB3 : Takker så mye for det "guiden"! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan bytte nick uten å starte ny account hvordan? Documents and Settings--> Felles (På min pc kan være noe anderledes på din pc)--> Mine dokumenter--> Battlefield 2 --> Profiles--> 001--> Profile. Der bytter du bare ut det du vil. hørtes tvilsom ut... men er loginnavnet det samme? Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det er noen som får feilmelding når dem gjør, det da er det bare å skrive inn default. Å prøve å skifte en og en. Prøv med GameSpy ID først Endret 30. juni 2005 av CHB3 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ehh.. det er vel ikke noe du kan gjøre på egen maskin for å forandre nicket.. Det er bare SinglePlayer profilen som blir lagret på maskinen.. MultiPlayer profilen ligger på EA eller Dice eller en eller annen server. Siden all informasjonen ligger på en gigantisk server, er det ikke stort dere kan gjøre enda iallfall.. De kommer vel med en egen side der du kan logge inn, og se stats, og der det er mulig og forandre på passord og brukernavn.. Om det ikke allerde finnes, er det bare å vente.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ja, det MÅ komme, noe annet ville være idioti (okei, ja jeg hører megselv snakke slik om EA...selvsagt er det ingen garanti for at de kommer med slike muligheter...) Men så kan det være at de ikke åpner for nick change for å motvirke cheatere og greifere...? Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Då synest eg dei burde implementere eit separat felt der du kan skrive inn "clan tag". Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Då synest eg dei burde implementere eit separat felt der du kan skrive inn "clan tag". Den ideen var ikke dum. Det hadde vært noe ja. En egen plass å skrive in "clan tag" som kan sjiftes når du vil.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Står også i manualen att det ikkje går ann å bytte namn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå