Gå til innhold

Får ikke noe lyd fra pc'n..trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp byttet kabinett og da måtte jeg jo demontere hw og slikt..Da jeg hadde satt den sammen så kom det ikke noe lyd fra winamp...Pc'n virker som den skal men det er ikke noe lyd...Ganske kjipt...Har MSI K8n neo2 platinum...

Lyden virka før jeg bytta...Har integrert lydkort i hk'et...

Er veldig takknemelig for ting som kan hjelpe meg på vei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du tilkoblinger for Headset/Mic i front på det gamle kabinettet? Isåfall, sjekk at jumperene er satt på, og riktig på Front_Audio utgangen på HK.

Sjekk manualen.

(Kostet meg en dags slit for å finnne ut på et litt eldre MSI kort :p )

Lenke til kommentar

Du har sannsynligvis noen tilkobling for lyd på selve hovedkortet (IKKE bakpanelet), disse kontaktene minner litt om de USB-kontaktene du kobler direkte i hovedkortet. Om disse er frakoblet, og jumperene ikke er satt i korrekt, vil det ikke komme noe lyd til mini-jack kontaktene på bakpanelet til HK (tilfellet var iallfall sånn på de forrige HK jeg har hatt).

Lenke til kommentar
Du har sannsynligvis noen tilkobling for lyd på selve hovedkortet (IKKE bakpanelet), disse kontaktene minner litt om de USB-kontaktene du kobler direkte i hovedkortet. Om disse er frakoblet, og jumperene ikke er satt i korrekt, vil det ikke komme noe lyd til mini-jack kontaktene på bakpanelet til HK (tilfellet var iallfall sånn på de forrige HK jeg har hatt).

Okei..Da får jeg prøve og koble litt da...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser kablene sånn ca. sånn ut som de på bildet?

Det står i manualen til hk, hvor du skal plassere kablene

Har de kablene, men jeg har også fler...Har et raidmax cobra kabinett med mic og headsett uttak i front, samt 2 usb porter...Det som er problemet er at jeg ikke får koblet inn micen og headsett uttaket pga for korte kabler....Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...