Mogge_ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har nettopp byttet kabinett og da måtte jeg jo demontere hw og slikt..Da jeg hadde satt den sammen så kom det ikke noe lyd fra winamp...Pc'n virker som den skal men det er ikke noe lyd...Ganske kjipt...Har MSI K8n neo2 platinum... Lyden virka før jeg bytta...Har integrert lydkort i hk'et... Er veldig takknemelig for ting som kan hjelpe meg på vei.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hadde du tilkoblinger for Headset/Mic i front på det gamle kabinettet? Isåfall, sjekk at jumperene er satt på, og riktig på Front_Audio utgangen på HK. Sjekk manualen. (Kostet meg en dags slit for å finnne ut på et litt eldre MSI kort ) Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) jeg har ikke koblet inn de i fronten..har bare de som er på hovedkortet (bak) Må jeg koble inn de i fronten og for at det skal virke? trenger hjelp Endret 1. juli 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Noen som kunne ha hjulpet meg? Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Du har sannsynligvis noen tilkobling for lyd på selve hovedkortet (IKKE bakpanelet), disse kontaktene minner litt om de USB-kontaktene du kobler direkte i hovedkortet. Om disse er frakoblet, og jumperene ikke er satt i korrekt, vil det ikke komme noe lyd til mini-jack kontaktene på bakpanelet til HK (tilfellet var iallfall sånn på de forrige HK jeg har hatt). Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Du har sannsynligvis noen tilkobling for lyd på selve hovedkortet (IKKE bakpanelet), disse kontaktene minner litt om de USB-kontaktene du kobler direkte i hovedkortet. Om disse er frakoblet, og jumperene ikke er satt i korrekt, vil det ikke komme noe lyd til mini-jack kontaktene på bakpanelet til HK (tilfellet var iallfall sånn på de forrige HK jeg har hatt). Okei..Da får jeg prøve og koble litt da... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har nå tittet inni i pc'n..Jeg fant en kabel som kommer fra fronten min med lyd..Men de rekker jo ikke bort til kontakta på hk'et... Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Ser kablene sånn ca. sånn ut som de på bildet? Det står i manualen til hk, hvor du skal plassere kablene Endret 14. juli 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ser kablene sånn ca. sånn ut som de på bildet? Det står i manualen til hk, hvor du skal plassere kablene Har de kablene, men jeg har også fler...Har et raidmax cobra kabinett med mic og headsett uttak i front, samt 2 usb porter...Det som er problemet er at jeg ikke får koblet inn micen og headsett uttaket pga for korte kabler....Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det skal vel gå ant og forlenge kablene. Vet ikke helt om det går ant og bruke en såkalt "sukkerbit" Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 vil det funke da? tenkte på å bare blinde det punktet hvor de skal kobles på hovedkortet...vil det virke? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Men hvis jeg kjøper meg et PCI Lydkort og setter inn det, vil lyden da virke? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 får ikke lyd samma ha jeg gjør...Jeg har aldri brukt og koble inn de i fronten, så hva er det som kan være feil? noen proffe som vet noe? er meget takknemmelig for svar... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjøpe nytt lydkort? Ja da vil lyden funke Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Kjøpe nytt lydkort? Ja da vil lyden funke Oki..sendte inn mail til komplett nå og lurte på hva jeg skal gjøre..har jo garanti på hovedkortet så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå