loco-flirt Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 så koselig, ja... GRATULERER!!!! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Gratulerer ja. Når står bryllupet da? Eller er det litt tidlig å si? Anyway; gratulerer en gang til Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Får slenge meg på med en gratulasjon ;D det er noen som har det.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Gratulerer så mye med dagen. Koslig med bryllup! Fint å høre at to personer er så glad i hverandre! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Gratulere kjempe masse. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Tusen tusen takk allesammen! Helt utrolig følelse å ta det steget når man elsker hverandre så Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Gratulerer Hyggelig at damene frir Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Gratulrer så meget med forlovelsen. Ekteskap er slutten på alt håp -Hugh Heffner- Hug Heffner er teit og sier teite ting -TLZ- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ekteskap er slutten på alt håp -Hugh Heffner- Kloke ord, den karen bør vel vite det bedre enn de fleste andre Selv kunne jeg aldri funnet på å feste for 100.000 kr og lyve i ei kirke eller hos en sorenskriver bare for å få massevis av gaver som jeg aldri har ønsket meg/oss. Kjærlighet kan bekreftes på mange måter, og giftemål er etter min mening en av de dyreste og mest oppskrytte. Men jeg får vel slenge meg på en gratulasjon likevel. Ikke noe er bedre enn at folk får det som de vil og forhåpentlig blir lykkelig lenge. Grattis! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Grattis! HVordan skjedde frieriet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå