reds Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Gratulerer og lykke til! Få mange barn og lev livet! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Tusen takk for alle gratulasjonene! Gled dere! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jævli bra! Hæls din kjere da! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulerer Du må være så glad at du koser med kjæresten hele dagen Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Grattis til derre begge Nå kommer hverdagen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulerer izoren : Du må bare skrive en anmeldelse av bryllupet (intern spøk, ikke ta det seriøst trådstarter) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Gratulerer kjempe mye! Er forumet invitert? Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Gratulere til begge!! Og lev lykkelig alle deres dager.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kjæresten min fridde til meg ikveld! Å jeg svarte JA! Er du gal ?! Du skulle løpt det fu var kar om! Neida gratulerer Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) grattis,håper dere får et fint bryllup Endret 9. juli 2005 av XanderX Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ekteskap er slutten på alt håp -Hugh Heffner- Eller min mattelærers kommentar til en av mine klassevenniners forlovelse: "Har du forspist deg, så har du spist for mye. Har du forsovet deg, så har du sovet for mye. Har du forlovet deg, så har du lovet for mye." Nå skal det sies at vi har et veldig avslappet forhold til læreren vår, og spøker som dette er ikke uvanlig. Men fra spøk til alvor: gratuler så mye med forlovelsen Xander^. Jeg er forsåvidt ikke enig med min mattelærers uttalelse. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå