Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nvidia nettverk controller, hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk endelig pc'n jeg hadde bestillt i dag, etter en mnd venting.. Gledet meg til det men så kommer jeg ikke på internet. Har en gammel pc her, og den funker fint.. men når jeg prøver den nye får jeg beskjed om at " en nettverkskabel er koblet fra.."

Fikk med noen drivere til nVidia nettverk controller, men får samme beskjed. Har avinstallert og formatert uten noen forandring.. Pc'n er en komplett.no "din side pc" med xfx 6600gt, msi nforce 4 , og amd 3500..

Noen som har noen forslag? noe sted jeg kan laste ned noen nye drivere, eller går det ann å kjøpe ett annet nettverkskort? eller er det noe annet jeg kan gjøre, eller noen med samme problem? Jeg har forresten nextgentel, og en cisco router..

Håper på noen innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er det jeg har forsøkt. Fulgte med en cd med drivere og en med drivere til sjermkortet.. men jeg kommer jo ikke på nett med de.. har lagt de inn flere ganger og, samme resultat.. Får beskjed om at det er i orden og klart når jeg har lagt inn drivere, men får samme feilmeldingen når jeg forsøker å koble til nett..

kjipt når det ikke funker da, hadde jo gledet meg..

Lenke til kommentar
...men når jeg prøver den nye får jeg beskjed om at " en nettverkskabel er koblet fra.."

Er ikke dette meldingen som kommer opp når man ikke har plugget i kabelen eller koblet noe feil?

Iallefall, driverne som følger med på cd'en burde fungere... :)

Lenke til kommentar

Joa, er jo den mld man får om man ikke har koblet til. Men jeg tar den jo ut av den nye pc'n og inn i den andre.. funker jo helt fint i den gamle. Og er liksom bare en plass til den på den nye :) Får det ikke til å virke jeg hvertfall. Vil det funke å kjøpe ett nytt nettverkskort? det kan da ikke være så dyrt? Får ringe komplett i morgen og..

sitti 12 timer, og ikke fått testa pc'n enda altså, kjipt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...