Gå til innhold

Siemens M75, førsteinntrykk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir min neste telefon, etter en mer eller mindre håpløs tilværelse med SX1. Enten blir det ny SX1, noe jeg tror blir vanskelig, for de er ikke i produskjon lengre, og finnes kun i et svært begrenset antall. Hvis de ikke klarer å skaffe en SX1, blir det M75, uten tvil! Falt for den telefonen med en gang.

Lenke til kommentar

Tror det er muligheter for at dette kommer til å bli den neste telefonen min også. For det første er det de funksjonene jeg vil ha, BT, MP3, Radio, brukbart kamera, støt og sprut sikker som kanskje er det mest vesentlige for meg... Telefoner til bønder er med på mye rart... hehe :p

Haper Amobil snart kan komme med en egen test for denne mobilen. Men uansett, den frister veldig!

Appropo sprutsikker... holdt på å drukna den hersens 3220'en min i går.. men den overlevde.. :|

Lenke til kommentar

Stilig med 2GB-kort og støtte for AAC+ (eller AAC++ på S(L)75).

Sitat fra Stylemaster på Club-Siemens:

4 MB MP3 fil tilsvarer:

2 MB AAC

1,5 MB AAC+

1 MB AAC++

Det betyr at man kan ha cirka 4 ganger så mange AAC++-musikkfiler enn MP3 i samme kvalitet, og samtidig ha et 2 GB minnekort.

Lenke til kommentar

Rent teknisk er M75 og CX75 rett og slett en S65. Kan ikke finne noen forskjell i det hele tatt. Bare en annen utforming og et annet deksel. Og så er MP3-spiller funksjonen (som også var der i x65) aktivert da...

Synes Siemens kunne gjort litt mer utav det enn å bare endre litt på ikonene og themes'ene...

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar

Johan123321: CX75/M75 har et helt nytt kamera, med høyere oppløsning og bedre kvalitet enn S65. I tillegg er displayene mindre, MYE mer lyssterke og støtter flere farger.

Var ingen MP3-funksjon i x65 nei, da dette er er en forskjell i hardware.

Lenke til kommentar
Johan123321: CX75/M75 har et helt nytt kamera, med høyere oppløsning og bedre kvalitet enn S65. I tillegg er displayene mindre, MYE mer lyssterke og støtter flere farger.

Var ingen MP3-funksjon i x65 nei, da dette er er en forskjell i hardware.

Dette er ikke noen forskjell i hardware. Funksjonen var utelatt i firmwaren. Alle Infineon S-Gold, ja til og med E-Gold (x55, x60) -CPUene har innebygd Mp3-dekoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...