kriryd Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei. Jeg har nettopp formatert maskinen og merket tidlig at verken mus eller tastatur fungerte i USB, men derimot fikk jeg prøvd et tastatur i ps2 som fungerte. Har aldri hatt dette problemet før og vet ikke hva som er galt. Er det noe jeg kan gjøre for å få USB portene til å funke med kun et tastatur? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvilket operativsystem bruker du? Kan du si litt om spesifikasjonene på maskinen? Er det trådløst tastatur og mus? Har du sjekket batteriene? Sjekk om USB er deaktivért i BIOS (av en eller annen grunn). Lenke til kommentar
kriryd Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Skal sjekke BIOS'en etter jeg har skrevet dette. Er ikke trådløst noe.. Kjører Windows XP Professional. Har da litt eldre maskin, nemlig en XP1700+ med 512mb DDR Ram.. Lenke til kommentar
kriryd Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Har nå prøvd å sjekka BIOS.. Fant ingenting "uvanlig", men så vet ikke jeg helt hva det er jeg leter etter heller. Har prøvd å installere noe chipset greier fra hjemmesiden til msi, (hovedkortet), men ingenting har skjedd enda. Prøver nå noe windows update greier. Noen andre ting jeg kunne gjort? Formaterte forresten to ganger siden det ikke funka første gang heller, men ville derfor prøve på nytt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har nå prøvd å sjekka BIOS.. Fant ingenting "uvanlig", men så vet ikke jeg helt hva det er jeg leter etter heller. Har prøvd å installere noe chipset greier fra hjemmesiden til msi, (hovedkortet), men ingenting har skjedd enda. Prøver nå noe windows update greier. Noen andre ting jeg kunne gjort? Formaterte forresten to ganger siden det ikke funka første gang heller, men ville derfor prøve på nytt Kanskje "setup defaults" i BIOS kan hjelpe? Lenke til kommentar
kriryd Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Prøvde nettopp det uten hell... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Du kan prøve musen og tastaturet i en annen maskin. Siste utvei: Du kan laste ned knoppix(linux som du kjører fra cd, uten å legge inn på harddisken). Så kan du sjekke om musen og tastaturet fungérer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå