meinir Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) .. Endret 29. september 2010 av meinir Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 gamle pc'n min var slik når den gikk varm.. dvs. når den ble så varm at den ikke ville mer! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvilken strømforsyning har du? Sjekk temperatur på CPU og skjermkort. Lenke til kommentar
meinir Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) .. Endret 29. september 2010 av meinir Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er det windows mediaplayer filer(.wmv) ? Lukk opp oppgavebehandling/Taskmanager(Ctrl+Alt+Del) og se hva som krever mye ressurser. Av og til låser enkelte filer jeg åpner i Windass mediaplayer seg, og jeg må inn i oppgavebehandlingen og lukke programmet der. Enkelte av disse filene gjør også maskinen treig som sirup når jeg kommer inn i mappene de ligger i. Jævla snodige greier. Hadde sånn på gamle maskina også, og det er slik på min bærbare også. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er som oftest når jeg spiller av mediainnhold.. Er dette bare med windows mediaplayer og hvor ofte skjer det utenom media visning? Prøv med noen andre media programmer, og se om det er det samme problemet. Buffaloboy Lenke til kommentar
meinir Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) .. Endret 29. september 2010 av meinir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå